سیره سیاسی – مبازراتی امام موسی کاظم(ع) در انسان 250 ساله

برنامه زنده "انسان 250 ساله" کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران امشب 8 آذرماه ساعت 22 به مناسبت ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، حجت الاسلام سید محمد حسین رسولی تهیه کننده برنامه انسان 250 ساله در توضیح این برنامه گفت: این برنامه 8 آذرماه مقارن با شب ولادت با سعادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام موسی کاظم (ع) از شبکه تهران پخش می شود و حجت الاسلام و المسلمین علی سرلک به کارشناسی موضوع سیره سیاسی – مبازراتی امام موسی کاظم ( ع) بر اساس الگوی انسان 250 می پردازد. 

تهیه کننده برنامه انسان 250 ادامه داد:وله ، نریشن حدیث و... از بخش های این برنامه است که با اجرای علیرضا قوامی به مدت 55 دقیقه پخش می شود. 

تهیه کننده برنامه " انسان 250 ساله " اضافه کرد: این برنامه زنده در 26 قسمت 60 دقیقه ای در طول سال و مناسبتی های مذهبی بر روی آنتن شبکه تهران خواهد رفت و اولین قسمت آن 28 ذی العقده مقارن با شهادت حضرت امام محمد تقی (ع) " جواد الائمه "  پخش شد.

انسان ۲۵۰ ساله” کتابی برگرفته از کلام منوّر مقام معظم رهبری بیانگر نوع نگاه ایشان به زندگی سیاسی‌ـ‌ مبارزاتی ائمه علیهم‌السلام است.علت نام گذاری هم یک نور واحد دیدن ائمه اطهار(ع) و در واقع این سخن از بیانات ایشان بوده است:”این فکر برای بنده در سال ۱۳۵۰ و در دوران محنت بار یک امتحان و ابتلای دشوار پیدا شد…زندگی این بزرگواران ،علی رغم تفاوت ظاهری در مجموع یک حرکت مستمر و طولانی است،که از سال دهم،یازدهم هجرت شروع می شود و دویست و پنجاه سال ادامه پیدا می کند و به سال دویست و شصت –که سال شروع غیبت صغری است-در زندگی ائمه(ع) خاتمه پیدا می کند.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار