"از سرزمین نور" تا رادیو انگلیسی

«از سرزمين نور» نام نمايشنامه ای است که به روايت زندگی پيامبر اسلام می پردازد و هم اکنون از رادیو انگلیسی معاونت برون مرزی برای مخاطبان انگلیسی زبان در حال پخش است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی، این نمایشنامه در سال 91 به زبان عربی دوبله و برای مخاطبان رادیو عربی پخش شد و هم اکنون در حال دوبله و پخش در رادیو انگلیسی اداره کل اروپا و آمریکا است.

داستان این نمایشنامه برگرفته از کتاب "از سرزمین نور» نوشته «محمدرضا سرشار» است و زندگی پیامبر اسلام از ولادت تا رحلت را روایت می‌کند.

بنا برا ین گزارش محمد رفیعی، ترجمه و تحقیق آنرا برعهده دارد و عاطفه عرفانی، رسول منصوری، مهران درخشنده، مریم ابوالبقا، امیرعباس ملک جلالی ، مریم کشانی بازیگران این نمایشنامه رادیویی هستند.

عاطفه عرفانی راوی، سیدعلی شهباز ادیتور، میریوسف رضوی تهیه‌کننده و امیرعباس ملک جلالی کارگردان نمایشنامه «از سرزمین نور» هستند و تا کنون 10 قسمت آن آماده شده و روزهای پنج شنبه ساعت 14:30 دقیقه پخش می‌شود.

معاونت برون مرزی با ماموریت‌هایی مهم و حساس، یکی از حوزه های برنامه ساز سازمان صدا وسیما است که وظیفه تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی را در قالب 35 رادیو به 31 زبان زنده دنیا و 7 شبکه تلویزیونی بین المللی، دارد.



انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار