قم؛

کمک به زائرین پیاده اربعین حسینی

شماره حساب ويژه ای براي خدمات رساني به زائران پياده اربعين حسيني دراختیار عموم مردم قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم با بیان اینکه امسال جمعیت شرکت کننده در این مراسم به مراتب بیشتر از سال قبل است،افزود: شماره حساب« 0110007745006 سيباي بانك ملي»براي مشاركت عموم در طرح استاني خدمات رساني به زائران پياده اربعين حسيني در مسير نجف به كربلا اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت عبور و مرور در این روز در مقایسه با سال قبل،تصریح کرد:  هماهنگی های لازم برای رفع مشکلات نسبت به سال گذشته  در خصوص تامین وسیله ایاب و ذهاب عزاداران اقداماتی خوبی را ترتیب داده است.

دكتر اسماعيلي در جلسه هماهنگي ستاد مردمي تسهيلات زائران اربعين حسيني در كربلاي معلي طي سخناني با اشاره به تمهيدات پيش بيني شده براي خدمات رساني مطلوب به زائران پياده اربعين اظهار كرد: با دستور مديريت عالي استان، ستاد ويژه اي به همين منظور تشكيل شده است.
 
معاون هماهنگی امور زائرین استان همچنین با اشاره به کمبود ایستگاه های صلواتی و امکانات مورد نیاز جهت پذیرایی از زایران در مراسم اربعین سال گذشته، تصریح کرد: امسال  باتوجه به کمک های مردمی این مشکل برطرف میشود.

وي از آمادگي بالاي مردم ولايي و محب اهل بيت(ع) قم براي مشاركت در طرح استاني خدمات رساني، پذيرايي و اسكان زائران پياده اربعين حسيني در مسير نجف به كربلا قدرداني كرد و افزود: در اين زمينه، هم استاني هاي عزيز مي توانند كمك ها و هداياي نقدي خود را به شماره حساب« 0110007745006 سيباي بانك ملي» واريز نمايند.

معاون استاندار قم همچنين با بيان اين كه مردم گرداننده اصلي اين ستاد خواهند بود، گفت: اميدوارم با همكاري و مشاركت گسترده بخش هاي مردمي و دولتي، خدمات رساني مطلوب و شايسته اي به زوار و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) در روز اربعين انجام شود.  
 

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته مسوولان پیش بینی چنین استقبال با شکوهی را از این مراسم نداشتند،ولی در حال حاضر آسیب شناسی لازم برای رفع مشکلات سال گذشته انجام شده وشماره حساب کمک به زائرین در اختیار مردم قرار گرفته لذا امسال با مشکلات کم تر روبرو هستیم.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، شماه ، حساب ، خدمات ، رسانی ، زائرین ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.