بهروان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

باشگاههای نفت تهران و را آهن با تعویق بازیشان موافقفت نکردند

تیم‌ها در همان ابتدای مسابقات لیگ برتر فوتبال در خصوص عدم قبول درخواست سرخابی‌ها گفت: باشگاههای نفت تهران و راه‌ آهن تعویق بازیشان با سرخابی‌ها را قبول نکردند.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: زمانی که یک تیم درخواست تعویق بازیش را می‌دهد حریف مقابلش هم باید موافقت کند. به هرحال باشگاه‌های نفت تهران و راه آهن با تعویق بازیشان با سرخابی‌ها موافقت نکردند.

بهروان درباره اینکه چرا با تعویق بازی دربی سرخابی‌ها موافقت شد بیان کرد: یک جلسه با 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس گذاشتیم و هر 2 تیم موافقتشان را با تغییر زمان دربی اعلام کردند و آن‌ها را صورت جلسه کردیم.

وی درباره اعتراض تیم‌ها به فشردگی بازیهای لیگ برتر گفت: ما قبل از بازیهای لیگ بازی‌های لیگ برتر گفت: ما قبل از آغاز بازی‌های لیگ برتر زمان سالیانه بازی‌ها را به تیم‌ها اعلام می‌کینم اما آنها بدون بررسی موافقتشان را اعلام می‌کنند. اگر تیمها اعتراضی دارند چرا در ابتدای فصل این کار را انجام نمی‌دهند.

وی در ادامه بیان کرد: فاصله بازی‌ها با یکدیگر 5 روز است و آنقدر هم زمان بازی‌ها فشرده نیست که تیم‌ها اعتراض می‌کنند. در اروپا بازی‌ها دو، سه روز یکبار برگزار می‌شود اما تیم‌ها اعتراض نمی‌کنند. استقلال و پرسپولیس با یک پرواز به شهرهای مختلف می‌روند و دچار ضرر نمی‌شوند.

بهروان درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس نسبت به محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگرانش عنوان کرد: در بازی دربی سرخابی‌ها بحث میزبانی و میهمانی مطرح نیست و تماشاچیان منتصب به هر 2 تیم مشخص است. بر این اساس حسن‌زاده ناظر انظباطی دربی تشخیص داده که تماشاگران پرسپولیس را یک جلسه محروم کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما برنامه‌ بازی‌های لیگ چهاردهم را به طور کامل تنظیم کردیم و امکان تغییرش وجود ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت تهران ، سوختگی ، تیمها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار