"آهو خردمند" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برایم شایعه ساختند که فیلم‌نامه را نفهمیده!

بازیگر "میهمان داریم" گفت: بعد از خواندن فیلم نامه "میهمان داریم" را با کارگردان به تفاهم رسیدیم که برداشت خودم از شخصیت را بازی کنم اما رسانه برداشت غلطی از این موضوع کردند.

آهو خردمند بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم "میهمان داریم" گفت: "میهمان داریم" قصه ی یک خانواده اصیل ایرانی است که سه فرزند خود را تقدیم اسلام کرده‌اند. اوج داستان فیلم موقعیت‌های عاطفی و احساسی‌اش است که تاثیرات زیادی بر روی مخاطب می‌گذارد.

وی در ادامه افزود: مسئله جنگ موضوع واحدی است که اکثر خانواده‌های ایرانی درگیر آن بودند. هر کدام از  مادران شهدا با داشتن قصه ها و زندگی‌های متفاوت دل مشغولی‌ یکسانی دارند که نمونه این موضوع نقش من در فیلم "زخم شانه‌ی حوا" و "میهمان داریم" است. هر دو کاراکتر، مادرانی هستند که با وجود متفاوت بودن قصه‌ی دوری از فرزندانشان، منتظر یک اتفاق واحد هستند.

بازیگر سریال "به کجا چنین شتابان" درخصوص نقشش در فیلم "میهمان داریم" اظهار داشت: زمانی که آقای عسگرپور پیشنهاد بازی در این فیلم را به من داد، بعد از خواندن فیلم‌نامه به وی گفتم که تصمیم دارم صرفا برداشت خودم از نقش را بازی کنم و این کارگردان هم با این موضوع موافقت کردند اما بعضی از دوستان با انتشار نادرست صحبت‌های من گفتند که من فیلمنامه را مبهم دانسته ام.

وی ادامه داد: مادر فیلم "میهمان داریم" یک نقش سخت بود و باید طوری ایفایش می‌کردیم که مخاطب راحت تصورش را بکند. این نقش نیاز به تحقیقات میدانی نداشت زیرا به وفور در کوچه و خیابان‌های شهر و کشورمان امثالش دیده می‌شد و از آنجایی که حس مادرانه در همه زن‌ها وجود دارد با اندکی تامل و همزاد پنداری توانستم این نقش را بازی کنم.

بازیگر فیلم "قدمگاه" در خصوص همبازی بودن با پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی خاطر نشان کرد: پرستویی و گلستانی و شیعبی از بازیگرانی هستند که به خوبی می توانی در مقابل آنها بازی کنی، چون آنها حتی نقش های بسیار دشوار را راحت بازی می‌کنند. تبادل فکری این عزیزان با من کمک زیادی به ایفای نقش آن مادر کرد.



این بازیگر با اشاره به واقعی بودن قصه فیلم "میهمان داریم" گفت: مادر "رضا" همچون بسیاری از مادران شهدا در عالم خواب و رویا با فرزندانش صحبت می‌کرد و بحث روح مطرح نبود.

خردمند اظهار داشت: در سنین ما نقش ها محدود می‌شود و به دلیل سانسور بسیاری از مسائل در سینما و کیفیت فیلمنامه‌ها مجبور می‌شوی یک سری از نقش‌های تکراری را بازی کنی به همین دلیل است که من 2 سال کار نکردم و حتی نسبت به دیدن فیلم‌ها هم رغبت کمتری نشان می دهم. فیلم مهمان داریم را تنها در جشنواره فجر دیده‌ام و به اکران عمومی آن نرفتم.



آهو خردمند در پایان گفت: از همکاری با آقای عسگرپور بسیار خرسندم و امیدوارم مردم از بازی من در فیلم "میهمان داریم" خوششان بیاید.

گفتنی است: فیلم مهمان داریم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و بازی پرویز پرستویی، آهو خردمند ، سهیلا گلستانی و بهروز شعیبی در حال اکران است.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار