مشهد؛

بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از طلا فروشی در نیشابور

صحنه سرقت مسلحانه از یکی از طلافروشی نیشابور که در مرداد ماه امسال به‌وقوع‌ پیوسته بود، ظهر امروز با حضور مجرمان در خیابان امام(ره) نیشابور بازسازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا اکبری مقدم، دادستان نیشابور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت 18:15 روز سیزدهم مرداد ماه امسال سه سارق نقابدار با یک دستگاه خودروی پژو مقابل یک طلافروشی در خیابان امام خمینی(ره) نیشابور متوقف و به این مغازه حمله‌ور می‌شوند.

وی ادامه داد :سارقان مسلح که یک اسلحه وینچستر در دست داشتند با ایجاد رعب و وحشت و زخمی کردن هفت نفر از شهروندان با سرقت جواهرات یک جواهر فروشی در مرکز شهر اقدام به فرار می‌کنند.

اکبری مقدم  افزود: با سرعت عمل نیروی انتظامی سارقان در کمتر از چهار ماه دستگیر شدند و برای بازسازی صحنه جرم با هدایت نیروی انتظامی و حضور مقامات قضایی ظهر امروز به محل سرقت در نیشابور آورده شدند.

وی ابراز داشت:این دو سارق که بین 20 تا 22 ساله بودند نحوه سرقت از این طلافروشی و متواری شدن خود را از صحنه جرم تشریح کردند.

دادستان نیشابور افزود: پس از مدتی فعالیت‌های پلیسی و رصدهای اطلاعاتی، کارآگاهان با پیگیری سرنخ‌های موجود به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد دزدان مخوف در مشهد مخفی شده‌اند. بنابراین با توجه به مسلح بودن آنان، عملیات پلیس به طور همزمان و در قالب هشت تیم عملیاتی آغاز شد تا این که همه متهمان و عوامل مرتبط در اقدامی غافلگیرکننده در مشهد و نیشابور به محاصره درآمدند و دستگیر شدند.


وی در ادامه گفت: متهم اصلی که 22 و 20 سال سن دارند از 10 روز قبل در محاصره پلیس قرار داشتند و کوچکترین رفت و آمدهای آنان کنترل می‌شد و در یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر شدند.

اکبری مقدم خاطر نشان کرد: از قوه قضائیه در خواست کردیم که متهمان به اشد مجازات برسند و حکم آنها در محل سرقت اجرا شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مشهد ، سارق ، طلا ، مسلحانه ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.