کامران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

لغو تمامی سفرهای خارجی وزارتخانه‌ها در صورت عدم ارائه گزارش

عضو ناظر مجلس در هیات نظارت بر سفر خارجی کارکنان دولت تصریح کرد: ما بنا داریم از اول دی ماه هر وزارتخانه‌ای که گزارش سفر به ما نداد کلیه سفر آن وزارتخانه را لغو کنیم.

حسن کامران دستجردی نماینده مردم  اصفهان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی  باشگاه خبرنگاران،‌ از گزارش ندادن وزارتخانه‌ها در مورد سفرهای خارجی انتقاد کرد.
 
وی افزود: متاسفانه وزارتخانه‌ها سفر خارجی خودشان را گزارش نمی‌دهند و این نشان می‌دهد علی‌رغم سختگیری ما این تعداد سفرهای خارجی ضروری نیست.
 
عضو ناظر مجلس در هیات نظارت بر سفر خارجی کارکنان دولت تصریح کرد: ما بنا داریم  از اول دی ماه هر وزارتخانه‌ای که گزارش سفر به ما نداد کلیه سفر آن وزارتخانه را لغو کنیم.
 
وی افزود: وقتی برای سفرهای خارجی از پول بیت‌المال ارتزاق می‌کنند، پول هتل، غذا، پول بلیط و حتی پول تو جیبی هم می‌گیرند چرا گزارش نمی‌دهند!
 
نماینده اصفهان تصریح کرد: باید گزارش بدهند تا ما باید بدانیم واقعا راست می‌گویند یا خیر و اگر گزارش ندهند معلوم می‌شود سفرهای غیر‌ضروری است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دیوان محاسبات در این  زمینه کوتاهی می‌کند.
 
وی افزود: ما یک سفر خارجی را لغو می‌کنیم ولی اشخاصی به این سفر می‌روند پول‌ها را از بیت المال می‌گیرند بنابراین دیوان محاسبات باید به این موضوع رسیدگی کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار