مشهد؛

پسر جوانی که رشته پزشکی کار دستش داد

سردسته باند کلاهبرداری از جوانان علاقه‌مند به قبولی در رشته پزشکی در مشهد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، پسر جوانی که با توجه به فشار روحی زیاد و اصرار خانواده سعی داشت در رشته پزشکی قبول شود با رتبه 4 هزار در دانشگاه قبول شد.

او فکر می‌کرد آرزوهایش بر باد رفته و دیگر به آخر خط رسیده است. چند روز پیش به طور اتفاقی در یکی از خیابان‌های مشهد با سه مرد مسافر آشنا شد.

این افراد غریبه که متوجه  ناراحتی و افسردگی شدید پسر جوان شده بودند با شنیدن اظهارات او ادعا کردند افرادی با نفوذ هستند و می‌توانند خارج از روند قانونی و کنکور دانشگاه برایش قبولی در رشته پزشکی بگیرند. پسر جوان با شنیدن این اظهارات از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید.

او موضوع را با خانواده‌اش مطرح و پدر خانواده نیز با خوشحالی آمادگی خود را برای پیگیری سریع  این موضوع  اعلام  کرد.

سه مرد غریبه تقاضای 30 میلیون تومان وجه نقد داشتند و پدر 42 ساله نیز مصمم بود به خاطر آینده پسرش این پول را پرداخت کند.

او هزینه اقامت این سه مرد را که اهل استان گیلان بودند بر عهده گرفت و مبلغ 15 میلیون تومان برای یک هفته اقامت در این هتل  پرداخت کرد اما او وقتی که به هتل رفت تا از روند اقدامات انجام شده برای قبولی پسرش در دانشگاه مطلع شود با حقیقتی تلخ روبه‌رو شد و فهمید آنها سر یکی از میهمانان هتل را که مسافری از استان کرمان بود نیز کلاه گذاشته‌اند. این مرد 42 ساله با نگرانی موضوع را به پلیس 110 اطلاع داد.
 
رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: در پی اعلام شکایت این مرد تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد و مأموران پلیس ثامن مشهد به طور نامحسوس محل اسکان افراد کلاهبردار را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ حجت نیکمرام گفت: متهمان خود را از دید مأموران مخفی کرده بودند ولی پلیس با انجام تحقیقات و مراقبت‌های پوششی، هنگامی‌ که سردسته باند برای برداشتن و سایل خود به هتل بازگشته بود او را دستگیر کردند.
 
شیاد 37 ساله که «داوود» نام دارد در بازجویی‌های ابتدایی دو همدست فراری خود را به پلیس معرفی کرده است.

وی در پایان گفت: با توجه به این که احتمال می‌رود اعضای این باند در دیگر استان‌ها و شهرهای کشور نیز از شهروندان ساده لوح کلاهبرداری کرده باشند تحقیقات گسترده  پلیسی  ادامه دارد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.