بوشهر؛

خسارت 2 میلیارد تومانی سیلاب به سیستم حمل و نقل دیلم

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دیلم گفت: در پی وقوع سیلاب بالغ بر دو میلیارد تومان خسارت بر سیستم حمل و نقل برون شهری دیلم وارد شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛، سید ابوالحسن علوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب، با حضور اکیپ‌های راهداری و حمایت و مدیریت فرماندار شهرستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل بحران استانداری و مدیریت راهداری بازدید اولیه از تمامی محورهای شریانی و زمینه کنترل محورهای اصلی بدون توقف محقق شد.

وی افزود: با توجه به سیل‌خیز بودن محور دیلم - بهبهان (حد فاصل روستای عامری) و با توجه به بالا آمدن آب بر روی سطح جاده در چند مقطع زمانی اکیپ راهداری به همراه پلیس راه شهرستان نسبت به کنترل ترافیک و پاکسازی محورها اقدام کردند.

این عضو ستاد بحران شهرستان دیلم گفت: در راه‌های روستای بنه‌اسماعیل، بنه‌خاطر، بیدو و همچنین راه روستایی خواجه‌گیر و مال‌شهاب حجم آب موجب انسداد مسیر شد.

علوی بیان کرد: با همکاری ستاد بحران و مدیریت به موقع فرماندار شهرستان بلافاصله مسیر بعد از اتمام بارندگی بازگشایی شد و کار بازسازی مسیرها و ابنیه‌های آسیب دیده در حال انجام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دیلم عنوان کرد: در پی وقوع این سیلاب بالغ بر دو میلیارد تومان خسارت بر سیستم حمل و نقل برون شهری دیلم شامل تخریب ابنیه فنی، آب بردگی شانه راه‌ها، تخریب علائم و تجهیزات ایمنی، تخریب رویه آسفالتی و تخریب زیرسازی راه‎‌ها وارد شد.    

بر اساس این گزارش، با توجه به میزان بارندگی کم سابقه یک هفته گذشته در شهرستان دیلم که به میزان بیش از 140 میلی‌متر بارش به همراه داشت و با توجه به موقعیت خاص منطقه و ورود آب از دیگر استان‌های بالادست، سیلاب در این شهرستان به وقوع پیوست.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.