توجه به هزینه های درمانی معلولین در بودجه سال 94

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه فصل بودجه است امیدواریم مجلس و شورای شهر بتوانند بودجه بیشتری را به سازمان بهزیستی پرداخت کنند تا هزینه‌های درمانی، داروی معلولین پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی شاکری، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران  در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین عنوان کرد: درابتدای آغاز فعالیت شورای چهارم شهر تهران سعی کردیم با استفاده از موقعیتی که شهرداری و شورای شهر تهران دارد به معلولین توجه کنیم به طوری که در روز عصای سفید جمعی از این افراد در شورای شهر مورد تشویق قرار گرفتند.

وی ادامه داد: مصوبه دو فوریتی در شورا مطرح و رای داده شد تا به دنبال آن هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان‌ استثنایی رایگان شود که البته امسال این مصوبه به اجرا گذاشته شدو هم اکنون برقرار است.

شاکری اضافه کرد: با توجه به اینکه فصل بودجه است مجلس شورای اسلامی و شورای شهر در تلاش هستند تا بتوانند بودجه سازمان بهزیستی را افزایش داده تا به دنبال آن هزینه‌های درمانی، دارو و تجهیزات مناسب معلولین درسال 94 مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هویت وشخصیت معلولین دارای اهمیت است اظهار داشت:اشتغال معلولین، تحصیل،‌تجهیزات و امکانات مسائل مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

شاکری ادامه داد: آثار ادبی در زمینه داستان،‌رمان و فیلم‌نامه در خصوص معلولین کم است و در صدا و سیما شاهد هستیم که در این خصوص فعالیت‌ کمی می‌شود بنابراین تلاش می‌کنیم که این خلا جبران شود بویژه سال آینده امیدواریم سازمان بهزیستی و مجموعه های مرتبط با آن با ارسال‌ فراخوان‌هایی در این عرصه کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار