رقابت لیگ برتر فوتبال بانوان در ایستگاه‌ نهم:

تقابل صدرنشین با قعر نشین‌ جدول

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار تیم صدرنشین شهرداری بم میزبان قعرنشین‌ تیم دادگر جیرفت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر جمعه 14 آذر با برگزاری4 دیدار پیگیری می‌شود تیم همیاری آذربایجان غربی به انتقام شکست سنگین هفته‌ گذشته به مصاف تیم شهرداری سیرجان می‌رود تیم همیاری آذربایجان غربی در ورزشگاه‌ تختی ارومیه میزبان است این تیم با 9 امتیاز در مکان هشتم قرار گرفته است تیم شهرداری سیرجان با 15 امتیاز مکان چهارم جدول را به خود اختصاص داده است تیم همیاری در صورت پیروزی می‌تواند امیدوار به صعود سه پله‌ای در جدول باشد باخت در این دیدار شرایط این تیم را  در جدول تغییر نمی‌دهد.
 
تیم شهرداری سیرجان برای قرار گرفتن‌ در مکان دوم نیاز به 3 امتیاز دیدار دارد پیروزی و باخت تیم شهرداری سیرجان و شرایط این تیم را درجدول‌ تغییر می دهد پیروزی تیم شهرداری این تیم را تا مکان دوم جدول سوق می‌دهد البته به واسطه‌ای باخت تیم‌های بالای جدول ، شکست شهرداری سیرجان نیز این تیم را یک پله‌  نزول می‌دهد قضاوت این دیدار بر عهده سرور ساعدی است.
 
در دیگر این هفته تیم دلوار کشتی‌ جنوب بوشهر میزبان کیان‌ صدرا فارس است‌ تیم دلوار کشتی‌ هم اکنون 4 امتیازی در مکان نهم قرار گرفته است و حریفش کیان صدرا با یک  امتیاز کم تر سایه به سایه‌ی یکدیگر در جدول حرکت می‌کنند تیم کیان صدرا با تفاضل 33- شرایط به مراتب نامناسب‌تر از تیم دلوار کشتی دارد 2 تیم برای جدا شدن از انتهای جدول به 3 امتیاز کامل دیدار نیازمند‌ هستند.
 
طبق جدول‌ پیروزی هر 2 تیم شرایطشان را در جدول تغییر نمی‌دهد با این شرایط 2 تیم دیدار سختی را در پیش رو دارند قضاوت این دیدار بر عهده مائده جنوبی است.
 
در مهم ترین دیدار از هفته نهم تیم شهرداری بم صدرنشین‌ رقابت‌ها با کسب 21 امتیاز در‌ ورزشگاه‌ فجر بم‌ میزبان‌ تیم قعرنشین‌ دادگر‌ جیرفت‌ است تیم شهرداری‌ بم با اختلاف امتیازی که با سایر رقبایش در جدول دارد با خیالی آسوده به مصاف تیم دادگر می‌رود تیم دادگر جیرفت که تاکنون امتیازی را کسب نکرده است و یا تفاضل گل 72- در قعر جدول قرار گرفته است حریفی سخت برای شاگردان‌ شهراری بم محسوب نمی‌شوند. تیم شهرداری بم در شرایطی ایده آل و مناسب با تیم دادگر جیرفت مصاف می‌کند تیم شهرداری بم با پیروزی پر گلی که در این دیدار بدست می‌آورد علاوه بر افزایش‌ اختلاف امتیازش با سایر رقبا تفاضل گلش را نیز بهبود می‌بخشد البته از طرفی باید جسارت و شجاعت بازیکنان دادگر جیرفت را تحسین کرد بازیکنان این تیم اگر چه از باخت تیممشان‌ مقابل شهرداری بم مطلع هستم و فقط بدنبال دریافت گل‌های پایین از این تیم هستند اما با تعصب و غیرت بازیکنان با تجربه و ملی پوش شهرداری‌ بم بازی می‌کنند قضاوت این دیدار بر عهده‌ی سلطنت نوروزی است.
 
2 تیم پالایش گاز ایلام و پاس همدان نیز به دیدار هم می‌روند. تیم پالایش‌ گاز ایلام 13 امتیازی در مکان پنجم و تیم پاس همدان 9 امتیازی و در مکان هفتم قرار دارد 3 امتیاز برای 2 تیم بسیار حائز اهمیت است. جمیله کشاورز داور این دیدار است.
 
گفتنی است: یک دیدار از این سری مسابقات روز پنج شنبه انجام شد و 2 تیم ملوان بندر انزلی و استقلال ایران به مصاف هم رفتند.

رقابت‌ها به صورت همزمان جمعه در ساعت 10 صبح برگزار می‌شود ضمن اینکه هفته دهم رقابت‌ها جمعه 21‌ آذر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: صدر نشین ، تیم ، قعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار