قزلباش: بی‌پولی تمرینات تیم دوم ما را تعطیل کرد

سرمربی کانوپولو جوانان گفت: نداشتن بودجه تیم ملی B را تعطیل کرد و این تیم به مسابقات جهانی نخواهد رفت.

مهران قزلباش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر برای جوانان رشته کانوپولو لیگ برگزار نشده است ولی پیگیر هستم که بتوانیم رقابت های کشوری تیم جوانان را برای سال آینده برگزار کنیم.

وی افزود: البته این مسابقات کشوری را هم برای آقایان و خانم‌ها با هم برای اولین دوره در سال آینده اجرا خواهیم کرد.

قزلباش در ادامه خاطر نشان کرد: برای مسابقات امسال به دلیل نداشتن بودجه تیم B ملی در رشته کانوپولو لغو شد.

سرمربی کانوپولو جوانان در ادامه افزود: فدراسیون هم خیلی علاقمند بود که این رشته در مسابقات شرکت کند ولی بودجه‌ای نداشت که حمایتش کند و حامی مالی هم نداشتیم.

وی تاکید داشت: البته نگاه فدراسیون در حال حاضر روی رشته‌های المپیکی است و رشته کانوپولو هم هنوز المپیکی نیست ولی به طبع دید فدارسیون روی رشته‌های المپیکی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: البته در مسابقاتی که در فرانسه برگزار شد صحبت‌هایی در مورد این رشته شد و خیلی پیگیر بودند که بتوانیم به رشته‌های المپیکی بپیوندیم ولی هنوز به دلیل نبود بودجه و مشکلات دیگر نتوانستیم شرکت کنیم.

سرمربی کانوپولوی جوانان در ادامه اظهار داشت: اردویی برای کانوپولوی جوانان هنوز برگزار نشده چون در مسابقات المپیکی شرکت نخواهیم  کرد و از طرفی حامی مالی خوبی برای ادامه مسابقات نیستیم ولی ناامید نخواهیم شد زیرا برا برنامه‌ریزی هایی که انجام شده امیدوارم که سال دیگر این اتفاق خوب بیفتد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قزلباش ، کانوپولو ، بدجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار