دبیر کل یوفا:

مسائل فیفا به ما ارتباطی ندارد/ ما بر روی فعل و انفعالات یوفا تمرکز می‌کنیم

جیانی اینفانتینو دبیر کل اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: مسائل فیفا به ما ارتباطی ندارد چرا که تمرکزمان بر روی مسائل یوفا است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فدراسیون فوتبال جهان فیفا این روزها مورد انتقادات زیادی قرار گرفته انتقاداتی که دلیل رشوه‌ها و فسادهای مالی گریبان بسیاری از مقامات آن را گرفته است.

اما در این میان یوفا که یکی از مراجع مربوط به فدراسیون جهانی است ترجیح داده سکوت کند و به کار خودش بپردازد.

جیانی اینفانتینو دبیر کل اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در این خصوص گفت: ما با اعضای کمیته اجرایی به مدت کوتاهی در مورد مسائل فیفا بحث کردیم، اما نباید فراموش کنیم که ما در یوفا هستیم و باید مسائل مربوط یوفا را مدنظر قرار دهیم. ما باید اطمینان داشته باشیم که کارها و تعهداتی را که در یوفا داریم را به بهترین نحو انجام می‌دهیم و مطمئن شویم که در یوفا دموکراسی به طور کامل برقرار است. ما باید بر روی فوتبال قاره خودمان تمرکز کنیم که چه کارهایی باید انجام دهیم و مهمترین مسئله داشتن یک اتحاد و انسجام در سراسر اروپا است، بحث‌های که هم اکنون وجود دارد، جزء وظایف دیکته نشده یوفا نیست. برای بدست آوردن هر جایگاه باید، اتحادیه‌های ملی رشد پیدا کنند بعضی‌ها در این قضیه قوی عمل می‌کنند و بعضی‌ها باید نیز عملکرد ضعیف تری دارند اما چیزی که مشخصی است این است که راه برای همه باز است و همه می‌توانند به این عرصه وارد شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار