اعزام و استقرار پزشکان داوطلب در حرم حضرت عباس(ع)

رییس بیمارستان حضرت صدیقه زهرا(س) گفت: برای نخستین بار اعزام پزشکان داوطلب از سوی این بیمارستان برای استقرار در حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع) صورت می گیرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از بیمارستان حضرت صدیقه زهرا(س)، دکتر «ولید دنده بر» افزود: امسال برای نخستین بار اعزام پزشکان و پرستاران داوطلب به عتبات عالیات از سوی بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا(س) انجام شد که کادر پزشکی اعزامی به مدت 10 روز در کشور عراق مستقر خواهند بود.
 
وی با بیان اینکه برای اعزام این تیم پزشکی از مدت ها قبل هماهنگی های لازم صورت گرفته بود، ادامه داد: کادر پزشکی متشکل از متخصص قلب، متخصص زنان، متخصص بیهوشی، متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی، سوپر وایزر، پرستار و ماما است و بیشتر پزشکان و پرستاران به زبان عربی مسلط هستند.
 
دنده بر یادآور شد: این تیم پزشکی 14 نفره به صورت کاملا عملیاتی در قالب دو گروه، در داخل حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و مهمانسرای آن حضرت مستقر می شوند و خدمات درمانی لازم را به زائران حرمین مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) ارائه خواهند داد.  
 
معاون پیشین مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با تاکید بر اینکه ارائه خدمات درمانی به تمامی زائران به صورت رایگان صورت می گیرد، اضافه کرد: زائران باید نکات مهم بهداشتی را رعایت کرده و در همه حال آنها را به صورت جدی اجرا کنند تا در برابر بیماری های ویروسی و میکروبی ایمن باشند.  
 
دنده بر از زائران خواست تا قبل از عزیمت به عتبات عالیات، واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند تا در برابر این بیماری نیز ایمن شوند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اعزام ، استقرار ، داوطلب ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار