هفت تیم شانه به شانه برای نصف جام / اتحاد شمسایی ها در تهران، تندیس مسی در قم

رقابتهای هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران فردا (یکشنبه‌) با برگزاری همزمان هفت دیدار به ایستگاه پایانی دور رفت می‌رسد. رقابت همزمان هفت تیم برای کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل اول، جذابیت های این هفته را دوچندان کرده است .
 
ماهان تندیس قم- مس سونگون ورزقان
 
(سالن شهید حیدریان قم)
 
رضا ترابی- رضا فلاح زاده- فرزین صالح- مهدی کرد
 
ناظر داوری: نعمت کریمی
 
حساس ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال را تیم های برگزار می کنند که هر کدام مدتی صدرنشین لیگ شانزدهم بوده اند. ماهان تندیسی ها که با شروع رویایی در هفت هفته اول قهرمان زودهنگام نامیده می‌شدند، با چند باخت متوالی توسط مس سونگون به زیر کشیده شدند. اما تیم خوب مس سونگون هم بعد از مدتی صدرنشینی دچار مشکلاتی شد و سرانجام با شکست هفته گذشته مقابل تاسیسات دریایی به رتبه دوم بازگشت. حالا در هفته پایانی دیدار دو تیم مس و ماهان تندیس در قم از دو سو حائز اهمیت می‌باشد. هر کدام از دو تیم می‌توانند با پیروزی در این بازی در صورت توقف تیم تاسیسات دریایی مقابل قرچکی ها به صدر برسند و از از سوی دیگر قمی های تندیس امیدوارند با برتری در حضور تماشاگرانشان انتقام از دست دادن صدرنشینی را از تیم مس بگیرند. این بازی تنهای بازی این هفته است که دو تیم از نیمه بالایی جدول رده بندی به مصاف هم می‌روند.
 
تأسیسات دریایی ایران – شهید منصوری قرچک
 
(سالن هندبال تهران)
 
محمودرضا نصیرلو- مجید فراهانی- محمد داودپور- مصطفی زینی
 
ناظر داوری: بهمن غفاری
 
جدال سرنوشت ساز نیمه اول لیگ شانزدهم را تیم تاسیسات دریایی مقابل منصوری برگزار می‌کند. دریایی ها که در اکثر هفته های لیگ به صدرنشینی نزدیی بودند، در بهترین برهه خود را به صدر رسانده و در تدارک جشن نیمه جام هستند. شاگردان وحید شمسایی در این دیدار که به دلیل پخش زنده در شبکه ورزش پانزده دقیقه دیرتر آغاز می شود بدون توجه به دیگر بازی ها به سه امتیاز برای قهرمانی نیاز دارند. هرچند ممکن است در اقدامی نادر تیم ماهان تندیس یا مس سونگون با برد پرگل به تاسیسات برسد. داوری این دیدار بر عهده محمود نصیرلو و مجید فراهانی است که با گروهی قدرتمند به درستی برای این بازی سخت انتخاب شده اند.
 
شهرداری ساوه – شرکت ملی حفاری ایران
 

(سالن فجر ساوه)
 
علیرضا سهرابی- میرهادی اسماعیلی- امید مصداقی- مهدی مصطفایی
 
ناظر داوری: سید صدرالدین موسوی
 
چهارمین مدعی قهرمانی نیم فصل فوتسال تیم حفاری اهواز است که بدون کاپیتان خود یعنی رامین کریمی نژاد به ساوه و نبرد با شاگردان محمود خوراکچی می‌رود. تیم حفاری در هفته سیزدهم در ورزشگاه فجر ساوه مقابل تیم انتهای جدولی شهرداری قرار میگیرد و می‌تواند در صورت لغزش تیم های بالایی به عنوان قهرمانی نیم فصل برسد. البته چیزی که از قهرمانی برای شاگردان ناظم الشریعه بیشتر ارزش دارد، نباختن در این بازی و حفظ روند خوب خود و به اتمام رساندن یک نیم فصل بدون شکست می‌باشد. در طرف مقابل مصطفی ظریفیان از شهرداری ساوه به دلیل کارت قرمزی که در ثانیمه آخر بازی با دبیری گرفت محروم است.
 
میثاق تهران – دبیری تبریز
 
(سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران)
 
وحید عرض پیما- محمد بیاتی- مجید اکبری- مصطفی کرد
 
ناظر داوری: علیرضا رجبی
 
دبیری تبریز به عنوان تیم پنجم جدول رده بندی در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل تیم میثاق تهران کار سختی دارد. رضا لک که با گذشت زمان عنان کار را در دست گرفته و اوضاع تیمش را سامان داده است، باید مقابل تیمی قرار بگیرد که بعد از تلاطم ابتدای فصل حالا به ساحل آرامش رسیده و به دنبال بازگشت به صدر جدول است. این دیدار می‌تواند از دیدارهای نزدیک و جذاب هفته سیزدهم باشد که با قضاوت وحید عرض پیما و محمد بیاتی انجام خواهد گرفت.
 
فردوسی مشهد – گیتی پسند اصفهان

 
(سالن کارگران مشهد)
 
اصغرعلی بیگی- ایمان باستان- حمید صداقت- میلاد حمزه
 
ناظر داوری: عبدالواحد بیت سیاح
 
دیدار تیم های فردوسی مشهد و گیتی پسند اصفهان در مشهد نه تنها شاید آخرین دیدار محمد کشاورز در گیتی پسند به عنوان سرمربی بوده بلکه ممکن است آخرین دیدار بسیاری از ستاره های گیتی پسند در پیراهن قرمز این تیم باشد. مشکلات مالی این تیم همیشه متمول و همیشه مدعی اصفهانی روزهای ناخوشی در این تیم رقم زده تاجایی که اخباری مبنی بر احتمال جدایی ستارگانی از این تیم در تعطیلات نیم فصل به گوش می‌رسد. فردوسی مشهد هم برای فرار از منطقه خطر به امتیاز این دیدار خانگی نیاز مبرم دارد و باید منتظر بمانیم تا نتیجه این دیدار مشخص شود.
 
پایاسازه تبریز – فرش آرا مشهد

 
(سالن شهید پورشریفی تبریز)
 
علیرضا عبدالغنی- کمال بایزیدی- شمس ا… اخوان- یوسف افضلی
 
ناظر داوری: حمیدرضا رستمی
 
آخرین مدعی قهرمانی در لیگ پرمدعی فوتسال ایران تیم فرش آرای مشهد است که با وجود عملکرد نسبتا یکنواخت، نتایج پرفراز و نشیبی کسب کرده و پیش بینی نتایجش کار دشواری است. شاگردان مرتضایی باید در این هفته در خانه پایاسازه به پیروزی رسیده و منتظر چندین و چند اتفاق بمانند تا به مقام قهرمانی نیم فصل برسند. البته با توجه به اینکه این عنوان ارزش رسمی ندارد به نظر نمی رسد مهمترین دغدغه مشهدی ها باشد. در طرف مقابل پایاسازه ای ها مشکلات متعددی داشته و پس از برکناری قضایی و تشدید مشکلات مالی روزهای خوبی را تجربه نمی‌کنند. یکی از مهمترین نکات این بازی بازگشت شهرام شریف زاده بازیکن ارزشمند تیم فرش آرای مشهد است که سالها در تیم(پایاسازه تبریز)  هلال احمر و گسترش فولاد حضور داشته و به نوعی نماد این تیم به حساب می آمد.
 
شهروند ساری – مقاومت البرز
 
(سالن سیدرسول حسینی ساری)
 
علیرضا رمضانی- محمدعلی ترحمی- عبدالحسین شاهی- وحید سکوتی
 
ناظر داوری: فرهاد خلفی
 
تنهای دیدار تیم های پایین جدولی در دیدار هفته سیزدهم را تیم های شهروند ساری و مقاومت البرز در قلعه عقابها برگزار می‌کنند. تیم شهروند ساری سرانجام از منطقه سقوط جدا شده و مدعی درجه دو سقوط شده است و به خوبی اهمیت سه امتیاز این دیدار شش امتیازی مقابل مقاومت البرز را درک کرده و به هر قیمتی به دنبال سه امتیاز است. اما تیم مقاومت البرز هم با دست خالی و مشکلا خاصی که دارد چشم به همین بازی های مستقیم مقابل تیم های پایین جدولی داشته و برای کسب حداقل امتیاز تلاش می کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار