مشهد؛

تصاویر اختصاصی ازآخرین وضعیت بازیگر سریال پرده نشین در بیمارستان

تهیه کننده سریال «پرده نشین» آخرین وضعیت جسمی احمد علامه دهر بازیگر این مجموعه را که دچار عارضه مغزی شده است، تشریح کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ، محمود رضوی تهیه کننده سریال «پرده نشین»افزود بعد از عمل 5ساعته که روی این بازیگر در بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد انجام شده است خون لخته شده از مغز وی خارج شده و پزشکان معالج این عمل را موفقیت آمیز دانسته اند اما وی همچنان باید در بخش مراقبتهای ویژه بستری باشد که به گفته پزشکان چهار روز طول می کشد تا وضعیت ایشان به ثبات برسد

وی در طول این مدت باید در ریکاوری بستری باشد. بعد از این مدت است که می توان تشخیص داد نتیجه نهایی عمل چه بوده است اما فعلا این هنرمند کشورمان علایمی از هوشیاری دارد

.احمد علامه دهر از جمله بازیگران سریال تلویزیونی «پرده نشین» است که در نقش خادم امام رضا(ع) بازی می کرد، اما متاسفانه این بازیگر پیشکسوت 12 آذرماه هنگام بازی مقابل دوربین در حرم امام رضا(ع) دچار عارضه مغزی شده و به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شد.

این هنرمند به دلیل فشار خون بالا دچار خونریزی مغزی شده است.مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی در حال پخش از شبکه اول سیما است.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
بابک
۱۵:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۳
انشا ء الله به امید خدا خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
خدا شفا بده