"سارا رسول زاده" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دیگر قصد اجرا ندارم/ هاجر "پرده نشین" دختر شر و شوری است

رسول زاده گفت: دیگر قصد اجرا ندارم و با توجه به فعالیتم در تئاتر، بازیگری را ادامه می‌دهم.

"سارا رسول زاده" ایفاگرنقش "هاجر" در مجموعه "پرده نشین" با اشاره به کاراکتر خود در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: هاجر دختر پر شر و شوری است که طلبه‌ای به خواستگاری او می‌آید و عاشق هم می‌شوند.
 
وی افزود: پدر "هاجر" با ازدواج او مخالفت می‌کند ولی همچنان هاجر خواهان ازدواج با این طلبه جوان است.
 
رسول زاده تصریح کرد: "پرده نشین" نگاه ویژه‌ای به زندگی روحانیت دارد و لایه‌هایی از رفتارهای آنان و ارتباط ساده این قشر با مردم را به تصویر می‌کشد.
 
وی با اشاره به بازتاب این سریال، ابزار داشت: خوشبختانه سریال "پرده نشین" تا به امروز بازتاب خوبی داشته و مردم موضوع آن را متفاوت دانسته و ابراز رضایت کرده‌اند.
 
"رسول زاده" با اشاره به کارگردانی "بهروز شعیبی" اظهار داشت: "بهروز شفیعی" کارگردان جوان و با تجربه‌ای است که توانست گروه بازیگران متبحری را دور یکدیگر جمع کند و من هم خوشحالم که با وی در پروژه "پرده نشین" همکاری کردم.
 
این مجری کشورمان درباره حضور در مرحله اجرا و بازیگری تصریح کرد: قبل از اجرا، تئاتر کار می‌کردم ولی اگر قرار باشد بین اجرا و بازیگری یکی را انتخاب کنم، بازیگری را برمی‌گزینم و دیگر قصد اجرا ندارم.
 
"رسول زاده" خاطرنشان کرد: سریال "پرده نشین" اولین کار تصویری من است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و صمیمانه از تیم سازنده و "بهروز شعیبی" تشکر می‌کنم.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار