جبهه‌النصره تهدید به اعدام دو سرباز لبنانی دیگر کرد

جبهه‌النصره تهدید کرد در صورتی که به درخواست‌های این گروه پاسخ داده نشود ظرف 24 ساعت دوسرباز دیگر لبنانی را اعدام می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزیره، این شبکه گزارش داد که جبهه‌النصره در منطقه قلمون سوریه تهدید کرده است که دو سرباز دیگر از سربازان لبنانی به گروگان گرفته شده را ظرف 24 ساعت اعدام خواهد کرد که مهلت این گروه در ساعت 8 شب امروز یکشنبه به پایان می‌رسد.

الجزیره همچنین اعلام کرد که این مسأله در حالی است که گروه بحران لبنان که مسئول بررسی پرونده نظامیان لبنانی ربوده شده توسط داعش و جبهه النصره است،اعلام کرده که تصمیم‌های مناسبی در رابطه با این مسأله اتخاذ کرده، اما جزئیات آن را اعلام نکرده است.

وزیرکار لبنان نیز در گفتگو با الجزیره درباره تغییر موضع لبنان در رفتار با پرونده گروگان‌ها، پس از اعدام "علی البزال" سرباز ارتش لبنان توسط جبهه النصره گفت: آنچه مورد نظر است، تغییر موضع ربایندگان می‌باشد و نه دولت لبنان.

از سوی دیگر الجزیره به نقل از"مازن ابراهیم" مدیر دفتر الجزیره در بیروت اعلام کرد؛ عدم پیشرفت در پرونده گروگان‌ها نشان دهنده وجود شکاف‌هایی در داخل دولت لبنان پیرامون شروطی است که جبهه النصره ارائه کرده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار