احمد ابوالحسنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بی توجهی به تحویل به موقع بودجه، بزرگترین مشکل در عرصه‌ی چاپ

بی توجهی به تحویل به موقع بودجه‌ی اختصاص داده شده به صنعت چاپ و کم دقتی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیگیری مباحث مالی این صنعت بزرگترین مشکل مطرح در عرصه‌ی چاپ به حساب می‌آید.

"احمد ابوالحسنی" رئیس اتحادیه "لیتوگرافان" در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به تشکیل جلسه‌ی مشترک میان روسای سه اتحادیه‌ی "لیتوگرافان"،‌ چاپخانه داران و صحافان با "محمود رضا برازش" مدیر کل دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این جلسه در رابطه با بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، کنفرانس‌های علمی قابل برگزاری در بخش جنبی نمایشگاه و لزوم همفکری و همکاری اتحادیه‌های 3 گانه لیتوگرافان، چاپخانه داران و صحافان تشکیل شد.
 
وی گفت: همفکری در زمینه‌ی مشکلات صنعت چاپ، برگزاری همایشی با حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کل استان‌ها در قالب بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و برنامه ریزی برای همکاری اتحادیه‌های صنعت نشر با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نتایج برگزاری جلسه مشترک اتحادیه‌های 3 گانه لیتوگرافان، چاپخانه داران و صحافان با دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب می‌آید.
 
رئیس اتحادیه‌ی لیتوگرافان اظهار داشت: مشکل اصلی صنعت چاپ کشور ما بنابر گفته‌های "محمودرضا برازش" مدیر کل دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بی توجهی تحویل به موقع بودجه‌ی اختصاص داده شده به صنعت چاپ به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 
ابوالحسنی خاطرنشان کرد: همایون امیرزاده، مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید دقت بیشتری کرده و مسائل مالی مرتبط با صنعت چاپ را پیگیری کند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار