سهیل کیارش مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد شد

طی برگزاری جلسه مسئولان دانشگاه‌،‌ سهیل کیارش دانشجوی پزشکی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جلسه معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون فرهنگی و برخی از مدیران دانشگاه، همچنین مسئولان اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه، معاون هماهنگی سازمان بسیج دانشجویی برگزرا شد و در این جلسه

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام هادوی با بیان اینکه نباید دل‌بسته مسئولیت شد، گفت: نباید خودمان را دل خوش و وابسته سمت‌ها کنیم و انشاالله بعد از تحویل منصب، خاطره خوشی را به یادگار بگذاریم.

وی ضمن دعوت همه دانشجویان علاقمند به همکاری افزود: باید سرمایه اجتماعی خود را افزایش دهید و در بین دانشجویان باشید و با ارتباط گیری قوی بتوانید از هر فضایی در آن هستید نهایت استفاده را ببرید.

حجت الاسلام هادوی خاطرنشان کرد: موضع ما همان راه انقلاب است و در راستای آن باید حرکت کنیم و طبق مرسومات، هنگام تحویل مسئولیت خودم و همه مسئولان و آقای کیارش را توصیه به تضرع و تهجد بیشتر می‌کنم.

در ادامه ثقفی ضمن تشکر از مسئولان و دانشجویان حاضر در جلسه اظهارداشت: بسیج یک تفکر است و ویژگی این تفکر بصیرت و مسئولیت پایدار است. عدم انسجام جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، باعث تضعیف بصیرت افزایی می‌شود.

وی افزود: بصیرت یعنی اینکه با پذیرش اخبار کاذب دست به تحلیل نزنیم و دوست و دشمن را بشناسیم و طوری نباشد که جبهه دوست را مورد هدف قرار دهیم.

ثقفی با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل بسیج در پیام امام(ره) بیان شده، گفت: برای جلوگیری از انحراف باید این اهداف را سرلوحه قرار داد و فاصله گیری از این اهداف باعث ساختار شکنی می‌شود و مسیر منحرف می‌گردد. افراد زیادی در تشکل‌های مختلف فعالیت نمی‌کنند، ولی بسیجی هستند، چرا که بسیجی بودن به عنوان نیست به عمل است و نه جلوتر و نه عقبتر از ولایت بودن، شاخصه یک بسیجی است.

وی ضمن تاکید بر مطالبات رهبری افزود: امروز طبق فرمان ولایت، حکم جهاد علمی صادر شده است و ما باید به این سوال پاسخ دهیم که برای این دستور رهبری، چه کار کردیم؟ فعالیت علمی را باید تقویت کنیم و بسیج یعنی اینکه در هر زمینه ای که انقلاب نیاز داشته باشد با تمام توان ورود کند.

ثقفی بازخوانی بیانات اخیر رهبری در مجمع عالی بسیج را ضروری دانست و برای شروع یک فعالیت قدرتمند همه دوستان را به اتحاد دعوت کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار