داورزنی: هیچ کس راضی نیست منصوری از بین برود/ به تلاش مسئولان برای تغییر وضعیت‌ امیدواریم

سرمربی تیم فوتسال منصوری گفت: کادر فنی سرپرست مدیر عامل باشگاه راضی به کنار کشیدن تیم نیستند امیدوارم در وضعیت تغییر ایجاد شود.

رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی به لحاظ فنی کیفیت بالایی داشت اما انگیزه رقیب بیشتر از ما بود و همین امر به پیروزی‌شان‌ منجر شد. تاسیسات برای تثبیت صدرنشینی خود در نیم فصل به زمین آمد و به خواسته خود رسید، البته منصوری نیز علی رغم تمام مشکلاتی که با آنها دست به گریبان است عملکرد خوبی داشت. تا اینکه در جریان بازی موفق به استفاده از موقعیت‌های خود نشدیم و حتی در زمان پاورپلی‌ نیز دروازه حریف را باز نکردیم همین عوامل باعث شکست ما شد.
 
وی افزود: همه در جریان مشکلات تیم منصوری هستند اما تمام این مسائل را بازیکنان در رقابت‌ها لحاظ نمی‌کنند و برای پیروزی تیم از جان و دل تلاش می‌کنند. تنها نا مساعد بودن وضعیت روانی تیم است که به دلیل مشکلات مالی اجازه تمرکز را نمی‌دهد تا در زدن ضربات آخر دچار مشکل باشیم همین  موارد باعث شد علی رغم اینکه مالکیت توپ و بازی را در اختیار  داشتیم متاسفانه‌ قادر به پیروزی نباشیم البته این صحبت‌ها برای زیر سوال بردن یا کمرنگ کردن پیروزی تاسیسات نیست زیرا این تیم فاکتورهای ایده آلی دارد و از نظر نیز شخصیت قهرمانی به خود گرفته است.
 
داور زنی در ادامه بیان داشت: حال که به تعطیلات نیم فصل رسیده ایم در انتظار تغییر شرایط هستیم زیرا در صورتی که با وضعیت فعلی به راه خود ادامه دهیم به جای خوبی نمی‌رسیم، آن هم تیمی همچون منصوری که در هر موقعیتی هوادارانش انتظار ادعا در لیگ برتر را از تیم دارند.
 
هیچ یک از ما به کناره گیری تیم از لیگ رضایت نداریم زیرا تا به حالا با وجود هر مشکلی ایستاده‌ایم تا این تیم با افتخاراتش بقا یابد، امیدوارم مسئولان هر چه زودتر به تیم تزریق کنند زیرا با این شرایط اگر ادامه بدیم یا در همین سطح می‌مانیم  یا بدتر خواهیم شد.
 
وی تصریح کر: فوتسال تنها منبع در آمد بازیکنانمان است به همین دلیل مشکلات مالی تاثیر زیادی بر روحیه آن‌ها دارد. قصد جذب بازیکنی نداریم زیرا با مبلغ دریافتی قصد سبک کردن حساب بازیکنان را داریم که امیدواریم این مورد هرچه زودتر محقق شود. یکی دیگر از دلایل نتایج فعلی ما این است که منصوری در 2 سال گذشته وقت خود را صرف جوانگرایی کرده و تا این بازیکنان آب دیده شوند. مدت زمانی نیاز داریم، شاید حتی مسئولان نیز انتظار چنین عملکردی را از ما نداشتند، به این ترتیب منصوری به آینده امیدوار است تا سال دیگر با شرایط بهتری در لیگ حاضر شود.
 
اگر در حال حاضر  وضعیت جالبی نداریم به این دلیل است که ادعای قهرمانی با سکونشینی نیازمند فاکتور رهایی است که در اختیار نداریم اما در تلاشیم جایگاه خود را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هیچ ، منصوری ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار