مروری بر مهمترین اخبار "اقتصادی"دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:وزیر اقتصاد ایران به پاکستان رفت ، معرفی٤٠ میلیارد دلار پروژه همزمان با رونمایی از قراردادهای جدید نفتی در کنفرانس لندن/تعریف٩٥ میلیارد دلار پروژه در قالب بند "ق" ، افزایش دما در سواحل درياي خزر/ چهارشنبه، وزش باد در تهران غلظت آلاينده هاي جوي را کاهش می دهد و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

نرخ 14 درصدی تورم 94/استخدام نهایی افرادی که مراحل قانونی را طی کرده‌اند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/17/2799451_851.jpg

 معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: متوسط نرخ تورم در سال آینده 14 درصد پیش‌بینی شده و بر همین اساس حقوق و مزایای کارکنان افزایش پیدا خواهدکرد.

نتایج آزمون بنزین هنوز جمع‌بندی نشده است/اطلاعی از مرکز تست خودرو کرمان نداشتیم

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: ما اطلاعی از این مرکز نداشتیم ولی قطعا کنترل های لازم ر ا به عمل خواهیم آورد که اگر بر اساس استانداردهای روز اروپا باشد می تواند به کارش ادامه دهد اما اگر نبود یا تقویتش می کنیم یا پروژه قدیمی را پی گیری می کنیم.

افزایش دما در سواحل درياي خزر/ چهارشنبه، وزش باد در تهران غلظت آلاينده هاي جوي را کاهش می دهد

 امروز و فردا وزش باد نسبتا شديد جنوبي در استان هاي گيلان و اردبيل و افزايش نسبي دما در سواحل درياي خزر رخ خواهد داد.

مشکل نقدینگی صنایع، معضل بزرگ کشور است

ژمدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تاکید بر اینکه صنعت به کمک جدی مدیران بانک‌ها برای احیای دوباره نیاز دارد، گفت: در حال حاضر مشکل نقدینگی و کمبود سرمایه در گردش معضل بزرگ واحدهای صنعتی کشور است.

کنفرانس نقش پژوهش و فناوریهای نوین در مدیریت مواد زائد
 دومین کنفرانس نقش پژوهش و فناوریهای نوین در مدیریت مواد زائد صنعت نفت در روزهای ١٦ و ١٧ دی ماه با تاکید بر سه بخش پسماند (مواد زائد جامد)، پساب (مواد زائد مایع) و آلاینده های هوا برگزار می شود.

حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان بستری برای توسعه فضای کسب و کار

 نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: فراهم کردن فضای رقابتی و حرکت به سمت اقتصاد دانش بینان زمینه را برای توسعه فضای کسب و کار فراهم می کند بایستی فرهنگ‌سازی در این زمینه شکل بگیرد.

کامیون‌ و اتوبوس‌های اسکانیا تمامی مجوزهای رسمی را دریافت کرد

 آدم‌نژاد گفت: استفاده از کامیون‌ و اتوبوس‌های اسکانیا تمامی مجوزهای رسمی را دریافت کرده است

وزیر اقتصاد ایران به پاکستان رفت

 وزیر امور اقتصاد و دارایی جمهوری اسلامی ایران در راس یک هیات بزرگ اقتصادی برای شرکت در نوزدهمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان، صبح دوشنبه وارد اسلام آباد شد.

بازسازی موفقیت‌آمیز پمپ‌های خلاء و تقویت‌کننده فشار کارخانه تزریق آب نصر

طرح بازسازی و نوسازی مجموعه پمپ‌های تقویت‌کننده فشار (گینارد) کارخانه تزریق آب نصر منطقه سیری در زمان پیش‌بینی شده با موفقیت انجام شد.

معرفی٤٠ میلیارد دلار پروژه همزمان با رونمایی از قراردادهای جدید نفتی در کنفرانس لندن/تعریف٩٥ میلیارد دلار پروژه در قالب بند "ق"

 گوهری گفت: ٤٠یا ٥٠ پروژه با ارزش ٤٠ میلیارد دلارهمزمان با معرفی قراردادهای جدید نفتی (IPC) در لندن به سرمایه گذاران خارجی معرفی می شود همچنین بر اساس بند "ق" تبصره 2 سال 93 مجوز 100 میلیارد دلاری برای اجرای پروژه‌ها داده شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار