بزرگترین تهدید اقتصادی علیه عراق:

داعش تجهیزات پالایشگاه صلاح الدین را جداسازی کرده تا به سوریه منتقل کند!

وزارت حقوق بشر عراق، اعلام کرد که گروه تروریستی داعش تجهیزات پالایشگاه نفت در استان صلاح‌الدین را جداسازی کرده تا به استان الرقه در سوریه منتقل سازد که این بزرگترین تهدید علیه اقتصاد عراق و زیرساختهای آن به شمار می رود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "الغد پرس"؛ وزارت حقوق بشر عراق، امروز دوشنبه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش تجهیزات پالایشگاه نفت در استان صلاح الدین را جداسازی کرده تا به استان الرقه در سوریه منتق سازد که این بزرگترین
تهدید علیه اقتصاد عراق و زیرساختهای آن به شمار می‎رود.

این وزارتخانه با انتشار بیانیه ای افزود: در ادامه جنایت های گروه تروریستی داعش، این گروه به جداسازی تجهیزات پالایشگاه نفت در ناحیه "الصینیه" وابسته به استان صلاحالدین و انتقال آن به استان نینوا اقدام نموده است.

این وزارت خانه به نقل از شاهدان عینی می گوید: گروه تروریستی داعش، قصد دارد این تجهیزات را به استان الرقه در سوریه منتقل سازد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرده است که داعش، والی استان موصل که در اداره پرونده  امنیتی این استان ناتوان بوده و صدها تروریست داعشی را در معرض حملات هوایی ارتش عراق قرار داده است، تغییر داده و شخص دیگری را جایگزین او نموده است.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار