گواردیولا: بایرن بازی مقابل زسکا را دست کم نمی‌گیرم

هر چند دیدار تیمهای بایرن مونیخ و زسکا مسکو برای شاگردان گواردیولا تشریفاتی است اما آنان با هدف پیروزی پا به میدان می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورو اسپرت تیمهای بایرن مونیخ و زسکا مسکو امشب در حالی به مصاف هم می‌روند که شاگردان پپ گواردیولا صعود خود به مرحله بعد را قطعی  کرده‌‌اند اما اوضاع برای زسکا کاملاً متفاوت است.

اگر زسکا بتواند مقابل بایرن به پیروزی برسد و نتیجه دیدار سیتی و رم هم مساوی تمام شود آن وقت نماینده فوتبال روسیه هم شانس صعوددارد. هر چند وقوع چنین شرایطی خیلی بعید به نظر می‌رسد اما زسکا آخرین تلاش‌های خود را در بازی امشب بکار می‌بندد.

پپ گواردیولا سرمربی بایرن گفت: حرفه و شغل ما فوتبال است و وظیفه داریم برای تمام حریفانمان احترام قائل شویم. من به عنوان مربی باید درهر بازی پیروز باشیم. هنوز مشخص نیست تا چه اندازه در ترکیب بایرن تغییرات ایجاد کنم بعضی از بازیکنان خسته هستند و به استراحت نیاز دارند. بازیکنان بایرن بازی همیشگی مقابل بایرلورکوزن در ابتدای هفته داشتند. همه می‌دانیم زسکا هم شانس صعود دارد و به طور قطع نهایت تلاش خود را برای رسیدن به این خواسته بکار می‌بندند. در چنین شرایطی ما هم بازی را جدی می‌گیریم و برای پیروزی وارد میدان می شویم. هر چند صعودمان قطعی شده است اما تمرکز خود را بر روی این بازی گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: وقوع ، شرایط ، عنوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار