رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک هند در جمع خبرنگاران:

فائق آمدن بر مسائل منطقه تنها با تعامل مردم منطقه امکان پذیر است

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک هند گفت: از نظر من این مردم منطقه باید با یکدیگر گفتگو کنند و تعامل مردم منطقه منجر خواهد شد که راه حل‌هایی برای مسائل منطقه‌ای پیدا شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،" جوشی" رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک آبزرو هند در ارتباط با حضورش در ایران گفت: از حضور در ایران ابراز خرسندی دارم و امیدورام همکاری میان ایران و هند تقویت شود و امیدوارم بتوانیم با همکاری‌های میان دو مرکز زمینه‌هایی برای پیشرفت دو ملت فراهم کنیم.
 
وی در ادامه افزود: طی گفتگو‌ها تفاهم نامه‌هایی در رابطه با مسائل منطقه‌ای و راهکارهای همکاری در آینده صورت گرفت و امیدواریم که راه‌هایی را برای همکاری با مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته باشیم و از راه‌حل‌های اندیشمندان هردو کشور متخصصان در زمینه‌های مختلف از این طریق جمع شده و با یکدیگر گفتگو کنند.
 
جوشی در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با معضلات منطقه‌ای هم صحبت شد و راهکارهایی که می‌تواند عملی شود مورد بحث قرار گرفت، دو مرکز می‌توانند در مسایل اقتصادی و امنیتی با همدیگر همکاری کنند. از نظر من این مردم منطقه هستند که باید با یکدیگر گفتگو کنند و تعامل مردم منطقه است که منجر خواهد شد که راه حل‌هایی برای مسائل منطقه‌ای پیدا شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار