رئیس انجمن جودو ناشنوایان: ناشنوایان را در لیگ شرکت می‌دهیم

رئیس انجمن جودو ناشنوایان بیان کرد: جودوکاران ناشنوا را در لیگ جودو کشور شرکت می‌دهیم تا آمادگی‌های لازم را کسب کنند.

لویی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی جودو ناشنوایان شهریور ماه 94 مسابقات آسیایی 2015 چین را در پیش دارد. انجمن آبان ماه برای حضور جودوکاران برتر در تیم ملی مسابقات انتخابی برگزار کرده است. در هر وزن 3 جودوکار انتخاب شده است.
 
وی ادامه داد: مسابقات آسیایی چین در 7 وزن برگزار می‌شود. در شرایط فعلی 21 ملی‌پوش به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و در دومین مرحله اردو ملی‌پوشان مسابقات انتخابی در دن اردویی برگزار می‌کنیم. از تعداد مذکور در نهایت 7 نفر انتخاب و در سومین مرحله اردوی آمادگی ملی‌پوشان تمرینات را پیگیری می‌کنند.
 
لوئی‌مقدم افزود: انجمن همانند سال‌های گذشته به دنبال شرکت جودوکاران ناشنوا در لیگ جودو کشور است. رقابت‌های لیگ جودو از 20 آذر ماه شروع می‌شود.
 
انجمن ناشنوایان 4 جودوکار را در وزن‌های 60-، 100، 81 و 73 برای شرکت در لیگ جودو انتخاب کرده است. البته نفرات منتخب در وزن‌های 60- و 100- کیلوگرم قطعی شده است اما در خصوص اوزان 80 و 73 تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده‌ایم.
 
لوئی‌مقدم افزود: علی سلحشور، جودوکار وزن 60- کیلوگرم از خراسان شمالی و مهرداد صیدی، جودوکار وزن 100- از کرمانشاه در لیگ جودو کشور رقابت می‌کنند. سلحشور صیدی از مدال‌آوران مسابقات المپیک بلغارستان هستند و از لحاظ فنی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند.
 
رئیس انجمن جودو افزود: اردوهای تیم ملی جودوکاران ناشنوا در تهران و به مدت 10 لغایت 12 روز برپا می‌شود. امکانات تهران نسب به سایر استان‌های کشور مناسب‌تر است، از طرفی اغلب جودوکاران در تهران سکونت دارند، از این رو اردوها را در تهران برپا می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان با انجمن جودو ناشنوایان همکاری لازم را انجام می‌دهد و تماس کامل بین انجمن و فدراسیون وجود دارد. امیدوارم با حمایت مسئولان فدراسیون ناشنوایان و همچنین مسئولان ورزشی شاهد پیشرفت جودو ناشنوایان در آسیا و جهان باشیم. به عنوان رئیس انجمن همه‌ی تلاش‌مان را برای موفقیت جودوکاران انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار