کارآمدی مدیران بومی از مسئولان غیربومی بیشتر است

رئیس شورای شهر ملارد گفت: تجربه ثابت کرده کارآمدی مدیران بومی به دلیل آگاهی و اشراف بیشتر به مشکلات و تعصب محلی، نسبت به مسئولان غیربومی بیشتر است.

 حسین بیات، رئیس شورای شهر ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تجربه ثابت کرده،‌ کارآمدی مدیران بومی به دلیل شناخت هر چه بیشتر به ملزومات و ضروریات منطقه‌ای، شهری و تعصب سازمانی و انگیزه بالاتر بیشتر است و ضریب موفقیت نیروهای بومی از نیروهای منصوب شده از خارج شهر بالاتر است. 

وی در ادامه افزود: یکی از انتقادات به جای مسئولین دولتی به عدم ثبات مدیریتی در شهر ملارد است اما باید متذکر شد که تصمیم‌گیری‌های دولت در گذشته در انتصاب مدیران سیاسی و اداری این منطقه نیز در عدم ثبات مدیریتی بی‌تاثیر نبوده و تعدد مدیران دولتی و جابه جایی‌ها در شهر ملارد از سوی دستگاه‌های ذیربط دولتی واستانی نیز در محدوده مورد اشاره (شهر ملارد) بالا بوده است.  
 
رئیس شورای شهر ملارد در پایان خاطر نشان کرد: در یک نگاه و بررسی کلی، درصد و میزان غیربومی فعال در سطح منطقه ملارد بیشتر از مدیران و مسئولین بومی است و از نظر بنده انتصاب مسئولین بومی در دستگاه‌های اداری و دوام مدیریتی می‌تواند در رفع و دفع هر چه مطلوب‌تر مشکلات شهر مذکور، موثر واقع شود. 

انتهای پیام /
برچسب ها: ملارد ، بومی ، تعصب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار