تشکیل اتاق فکر، هداف مرکز دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف مرکز دانش پژوهان و نخبگان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران، تشکیل اتاق فکر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز در اختتامیه جشنواره پژوهشی ایثار و شهادت، با گرامیداشت روز پژوهش، افزود: اولین امر در زمینه پژوهش، پژوهش در مورد خود و خدای متعال است که خود از آغازین نعمت‌های خدا  به شر می‌باشد.
 
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تولید پژوهش در بنیاد شهید، ابراز داشت: باید به سمت و روند پژوهش‌های هدایت گر که جز ذات انسان‌ها است، رفت.
 
وی ادامه داد: برای داشتن یک پژوهش موفق و کارآمد، نباید از شخصی و منابعی، سخنی پذیرفت، چرا که پژوهش منبع مهمی برای بررسی برنامه‌ها می‌باشد.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسنی با تاکید بر نتایج پژوهش‌های مناسب و قوی در بنیاد شهید، خاطر نشان کرد: در سال‌های  گذشته، 58طرح پژوهشی، 49پایان نامه ارشد و دکتری نتیجه داده است.
 
لازم به ذکر است، در پایان  مراسم اختتامیه جشنواره پژوهشی ایثار و شهادت، از نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، یزد و کرمانشاه قدردانی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بنیاد ، اتاق فکر ، نخبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار