ندیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها همچنان در حال بررسی است

عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها، مرتع و آبخیزداری، گفت: کارشناسان کمیته تفحص از سازمان جنگل‌ها در حال پیگیری و جمع‌بندی گزارشات واصله هستند که امیدواریم هر چه سریع‌تر با تمهیدات مناسب، گزارش تفحص از این سازمان جامع و نهایی شود.

"ابوذر ندیمی" عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع، اظهار داشت: با توجه به اینکه مجلس زمان زیادی را به بحث بررسی طرح تنظیم مقررات مالی دولت اختصاص داده بود، جلسات کمیته تفحص ازسازمان جنگل‌ها به طور منظم تشکیل نشد.

وی افزود: در طول دو هفته گذشته در این راستا نشست‌هایی با کارشناسان محیط زیست داشتیم و به نتایجی رسیدیم که البته امیدواریم این نشست‌ها کماکان ادامه داشته باشد.
 
عضو کمیته تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسات فشرده‌تر برای تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها و مراتع، تصریح کرد: بدون‌شک اکنون کارشناسانی برای نتیجه بخش بودن این گزارش به کار گرفته شده‌اند تا بتوان گزارش جامعی در این خصوص به دست آورد.
 
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد:‌ کارشناسان کمیته تفحص از سازمان جنگل‌ها در حال پیگیری و جمع‌بندی گزارشات واصله هستند که امیدواریم  هر چه سریع‌تر با تمهیدات مناسب، گزارش تحقیق و تفحص از این سازمان جامع و نهایی شود.

گفتنی است، علل مدیریتی کاهش میزان جنگل، از بین رفتن مراتع، میزان واگذاری‌ها، اهداف، عملکرد، انطباق با قوانین و تعامل با وزارتخانه‌های صنعتی، تولیدی، ورزشی، میزان واردات چوب به لحاظ حفظ جنگل‌ها، آثار از بین رفتن جنگل‌ها در تخریب (به جهت سیل) مزارع و از بین رفتن خاک غنی، افزایش رانش‌ها، نحوه حفاظت از جنگل به لحاظ پایش انسانی، صنعتی و الکترونیکی از محورهای تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از محورهای اصلی تحقیق و تفحص از سازمان جنگل‌ها است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار