قابل توجه زائران؛

اعمال محدوديتهاي ترافيکي در محورهاي منتهي به مشهد

مـحدودیتهای تـرافیکی در محورهای منتهی به مشهد که از دیروز آغاز شده است و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، رییس پلیس راه خراسان رضوی امروز گفت: با توجه به حجم سفر زائران و مسافران و از جمله زائرین پیاده امام رضا (ع) در محورهای قوچان، سبزوار و تربت حیدریه به سمت مشهد و بر عکس، از ساعت هفت الی 20 روزهای یکشنبه و دوشنبه سی‌ام آذرماه و اول دیماه و از هفت صبح روز سه شنبه دوم دیماه تا هفت صبح روز چهارشنبه سوم دی ماه، محدودیتهای ترافیکی در این محورها اعمال می‌شود.
 
سرهنگ محمد صفایی گفت:در این مدت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین به جز خودروهای حمل کالاهای فاسد شدنی در این محورها ممنوع است.

وی افزود : هم اکنون در همه محورهای استان ترافیک پرحجم و روان است و فقط محدوده سنگ بست در محور فریمان دارای ترافیک سنگین است، و پیش بینی می شود در بعد از ظهر هم ترافیک نیمه سنگینی در محورهای منتهی به مشهد مشاهد شود.

وی گفت با اشاره به حضور پرشور کاروانهای زائرین پیاده امام رضا (ع)در محورهای مواصلاتی منتهی به مشهد به ویژه جاده های سرخس، فریمان، تربت حیدریه و قوچان و نیشابور شاهد گفت: از روز جمعه گذشته تاپایان دهه آخرصفر برای سهولت در عزیمت کاروانهای پیاده در محور ملک آباد به سمت مشهد، از تردد خودروها جلوگیری می شود و تنها برای حرکت این کاروانهای پیاده اختصاص یافته است.
 
صفایی افزود: با توجه به افزایش سفر زائران و مسافران و زائران پیاده به مشهد طی دهه آخر صفر، علاوه برگشت های موجود پلیس راه، یکصد نیرو ویژه در قالب طرح ویژه پلیس راه در جاده‌های خراسان رضوی خدمات لازم را ارایه می کنند.
 
رییس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به بارش باران و برف، مه گرفتگی در جاده ها و نقاط کوهستانی و لغزندگی سطح محورهای مواصلاتی، از رانندگان خواست با توجه به حجم تردد زائران و کاروانهای پیاده در محورهای استان، با رعایت قوانین و مقررات از بروز سوانح احتمالی جلوگیری کنند.
 
این مسوول با توجه به بارش ها، احتمال یخ زدگی سطح آسفالت و لغزندگی شدید در جاده ها ار طی امشب پیش بینی کرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.