احداث نخستین مجموعه ورزشی کشتی در منطقه 11

قائم مقام شهرداری منطقه 11 از بهره‌برداری نخستین و مجهزترین مجموعه ورزشی کشتی در پهنه جنوب پایتخت تا ماه آینده در منطقه خبر داد.

نصرا.. آبادیان قائم مقام شهرداری منطقه 11 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به راه‌اندازی مجهزترین آکادمی کشتی کشور که از سوی معاونت فنی و عمران منطقه در یکی از محله‌های جنوبی پایتخت احداث شده که پتانسیل ویژه‌ای برای رونق ورزشی کشتی در محدوده مرکزی و جنوب شهر تهران می‌شود گفت: استعدادهای بالقوه جوانان محله‌های مرکزی شهر تهران، اهتمام مدیریت شهری را به پرورش، شکوفایی و شناسایی این استعدادها به تمام جهان هدفمند کرده تا بتوان با ایجاد  مجموعه تخصصی ورزش کشتی برای گسترش این ورزش پهلوانی از آن بهره گرفت و با شناسایی استعدادهای ورزش این رشته جوانان و علاقمندان را در سطح بین‌المللی مطرح کرد.

آبادیان با اشاره به این که جوانان این منطقه و مناطق مرکزی شهر تهران علاقه ویژه‌ای به ورزش پهلوانی کشتی دارند اذعان داشت: وظیفه مدیریت شهری است که در راستای توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت شهروندان آنان را در تقویت جسمی و روحی خود وحضور در عرصه بین‌المللی یاری کند.

وی در خصوص احداث نخستین مجموعه ورزش کشتی در این منطقه بیان داشت: این مجموعه بازی بر بنای 6 هزار و 390 متر مربع در تقاطع خیابان شوش – وحدت اسلامی احداث شده که دارای 5 طبقه روی زمین و 2 طبقه در زیر زمین با تجهیزات 2 سالن کشتی اتاق‌های استراحت و فضای اداری، سکوی تماشاچیان، سالن مسابقات، سالن انتظار، پارکینگ، استخر و سونای خشک و بخار از دیگر امکانات است.

قائم مقام با بیان اینکه مجموعه تخصصی ورزش کشتی میزبان مسابقات بین‌المللی ورزش کشتی خواهد بود خاطر نشان کرد: با راه اندازی این پروژه فرامنطقه‌ای جوانان می‌توانند با بهره‌گیری از امکانات پیشرفته آن، آموزش و تمرین‌های لازم را زیر نظر مربیان برجسته کشور انجام دهند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کشتی ، ورزش ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار