پمپ بنزین کجاست؟

با اپلیکیشن پمپ بنزین یاب بدون سوخت نمانید + دانلود

به کمک "پمپ بنزین یاب" می‌توانید مکان تمام پمپ‌های بنزین، گاز و حتی گازوئیل را دریافت کنید تا هر زمان که نیاز داشتید بتوانید با استفاده از این اپلیکیشن نزدیک‌ترین پمپ‌ها را به مکان فعلی خود شناسایی کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حتما برای شما هم پیش آمده است که به شهری سفر کرده باشید و در حین سفر چراغ سوخت ماشین شما قرمز شده باشد و هیچ گونه اطلاعاتی در مورد پمپ بنزین‌های آن شهر نداشته باشید و می‌ترسید سر گردان شوید و سوخت تمام کنید. نرم افزار پمپ بنزین یاب به شما کمک می‌کند تا نزدیک ترین پمپ بنزین را به شما نشان دهد. به کمک این نرم افزار شما می توانید نزدیک ترین پمپ بنزین را انتخاب کنید و همراه با نقشه و مکان دقیق پمپ بنزین رفته و اقدام به سوخت گیری کنید.

پمپ بنزین یاب

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا در یک مکان امن توقف کنید و جی پی اس گوشی یا تبلت خود را فعال کنید، سپس شعاع جستجو را مشخص کنید که تا چه شعاعی اقدام به جستجو کند. پس از پایان جستجو لیست نزدیک ترین پمپ بنزین ها به شما نمایش داده می شود و با انتخاب هر پمپ مشخصات پمپ بنزین به شما نمایش داده می شود. شما می‌توانید در بخش تنظیمات مشخص کنید که فقط جایگاه بنزین یا فقط جایگاه گاز را برای شما جستجو کند. این نرم افزار مسافت دقیق شما را باجایگاه سوخت محاسبه می کند که می توانید از طریق مسیر حرکت کنید و به جایگاه مورد نظر خود برسید.

پوشش سراسری (شهرها و جاده ها)، امكان دریافت اطلاعات و به روزرسانی جایگاه های جدید، استفاده از گیرنده جی پی اس و یا آنتن های مخابراتی جهت شناسایی موقعیت، دارای دو نقشه برای پشتیبانی از گوشی و تبلت های دارای نسخه اندروید قدیمی و جدید، امكان مسیر یابی (نیازمند اتصال اینترنت)، نمایش فاصله خطی و واقعی تا مقصد، امكان تعیین شعاع جستجو، امكان جستجو و نمایش اطلاعات براساس نوع اعم از بنزین، نفت گاز، CNG و LPG، امكان ثبت خطا و اعلام گزارش در صورت صحیح نبودن موقعیت جایگاه، امكان نمایش جایگاه های هر منطقه، نمایش اطلاعات جایگاه شامل منطقه، ناحیه، آدرس، تلفن، نوع سوخت و امكانات از ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار پمپ بنزین یاب می باشد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید




 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 7.01 مگابایت
 • نسخه: 1.0.4
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Reza
۲۳:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
نمیاره اصلا این چجور برنامه ایه لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
Rahman
۱۱:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
برنامه باز نمیشه و خطا میده.اندروید من هفت هست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
سلام، این برنامه چند وقتی هست که قطع شده، برنامه بسیار مفیدی بود، لطفا پیگیری کنید برای اتصال مجدد نرم افزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
تشکر
Germany
Mehranr.zx.zx
۰۳:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
V
آخرین اخبار