معرفی تیم منتخب لیگ برتر انگلیس در سال 2014

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2014، امسال یازده بازیکن منتخب تیم رویارویی لیگ برتر انگلیس اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اکسپرس، در یک سال گذشته بازیکنان بسیاری در لیگ برتر انگلیس توانایی‌ها و استعداد خود را به معرض نمایش گذاشتند.

فهرستی 11 نمره از تیم منتخب سال 2014 در لیگ برتر جزیره انتخاب شده که به شرح زیر است:

دروازه‌بان- دیوید دخیا  
دروازه‌بان اسپانیایی تیم منچستر یونایتد بدون شک برترین بازیکن شیاطین سرخ طی یک سال اخیر بوده است. او حتی در فصل 2013-2014 به عنوان محبوب‌ترین بازیکن یونایتد از سوی هواداران و دیگر هم‌تیمی‌هایش نیز انتخاب شد.

مدافع راست- ناتانیل کلاین
کلاین مدافع تیم ساوتهمتون در زمان مربیگری مورسیو پوچیتینو و رونالدو کومن از جمله بازیکنان تاثیرگذار تیم بود، او در تیم ملی فوتبال انگلیس هم عضویت دارد.

مدافع میانی- جان تری
کاپیتان سابق ملی انگلیس در سن 34 سالگی از جمله تاثیرگذارترین بازیکنان چلسی است. افزایش سن موجب کاهش مهارت‌های تری نشده بلکه او را به کمال رسانده است.

مدافع میانی- ونیسنت کمپانی
مدافع بلژیکی به منچستر سیتی کمک کرد تا از سد لیورپول گذشته و به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ صعود کند.

مدافع چپ- لایتون بانیس
بازیکن اورتون کیک الگوی تمام عیار برای دیگر مدافعان چپ است. ملی پوش انگلیسی سهم زیادی در قرارگرفتن اورتون در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر داشته است.

هافبک – رحیم استرلینگ
استرلینگ به تازگی 20 ساله شده اما عملکردی ازخود به نمایش گذاشته که از بازیکنان کهنه کار انتظارش را داریم. او بهترین بازیکن تیم ملی انگلیس در جریان بازیهای جام جهانی 2014 بود و در تیم لیورپول مورد حمایت برندن راجرز است.

هافبک – نمانیا ماتیچ
ماتیچ در ژانویه بار دیگر با چلسی قرارداد همکاری به ارزش 21 میلیون پوند امضا کرد. البته بازیهای ماتیچ نشان می‌دهد او ارزش هر پنی پرداخت شده را داشته است. او یکی از بازیکنان محبوب ژوزه مورینیو است.

هافبک – دیوید سیلوا
فوتبالیست اسپانیایی منچستر سیتی از جمله بازیکنان کلیدی این تیم است. گل‌هایی که سیلوا به ثمر رساند تیم مانوئل پیگرینی را در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار داد.

هافبک – ادن آزارد
تحرک و پویایی در کنار انرژی فراوان آزارد از او یک هافبک فوق ستاره ساخته است. ملی پوش بلژیکی فقط 23 سال سن دارد و چلسی امیدوار به تمدید قرارداد با وی است.

مهاجم – سرجیو آگوئرو
عده‌ای معتقدند مهاجم منچستر سیتی خود به تنهایی یک تیم کامل است. بهترین مهاجم فصل بودن در حالی که لیگ برتر انگلیس پر شده از مهاجمان صاحب نام فوتبال کار چندان ساده‌ای نیست. مهاجم آرژانتینی یک سرو گردن بالاتر از دیگر مهاجمان لیگ برتری قرار دارد.

مهاجم – ویلفرد بونی
شاید ترجیح می‌دادید نام یک مهاجم بزرگ مثلاً لوییز سوارز در کنار آگوئرو می‌آمد اما ویلفرد بونی مهاجم تیم نه چندان مطرح سوانسی هم نشان داد چیزی از مهاجمان طراز اول جهان کم ندارد. او در یک سال گذشته بیشتر از دیگر بازیکنان لیگ برتری گل زده است. هر چند در ابتدای فصل تصور میشد بازیکنان صاحب نام دیگری مانند ماریو بالوتلی مهاجم تازه وارد لیورپول بتواند ابتکار عمل را به دست گرفته و در فهرست برترین بازیکنان قرار بگیرند اما گذشت زمان نشان داد داشتن نام بزرگ به تنهایی نمی‌تواند موجب موفقیت بازیکنی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار