کارلوس: برزیل باید قدر دونگا را بداند

ستاره سابق تیم ملی برزیل معتقد است دونگا یکی از بهترین مربیان جهان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روبرتو کارلوس ستاره سابق تیم ملی برزیل معتقد است دونگا سرمربی فعلی این تیم می‌تواند برزیل را مجدداً به اوج قله افتخار برساند.

دونگا در ماه جولای پس از جام جهانی و نتایج ضعیف این تیم مجدداً هدایت سلسائوها را بر عهده گرفت.

زمانی که دونگا برای اولین بار هدایت تیم ملی برزیل را بر عهده گرفته بود در جام جهانی آفریقای جنوبی بود که تیمش در مرحله‌ یک چهارم پایانی مغلوب هلند شد.

کارلوس در خصوص این سرمربی گفت: رسانه‌های برزیلی باید بدانند که دونگا راه و روش خودش را دارد. ما باید به او احترام بگذاریم. من نمی‌دانم در سال 2010 به چه دلیل این سرمربی اخراج شد. بعد از جام جهانی و اتفاقات بدی که برای تیممان افتاد، دونگا آمد تا مشکلات تیم را حل کند و تیممان را نجات دهد. او تلاش می‌کند تا برزیل را دوباره به اوج قله‌های افتخار بازگرداند. به نظر من تیم ملی آلمان در حال حاضر دوران خوبی را می‌گذراند ، اما برزیل به زودی به دوران خوبش باز خواهد گشت.

تیم ملی برزیل از زمان بازگشت دونگا 6 پیروزی پیاپی به دست آورده است و تنها یک گل دریافت کرده است و در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

روبرتو کارلوس در خصوص این رقابتها گفت: تمام تیم‌ها در این رقابت‌ها بازی‌های قابل قبولی ارائه می‌دهند، اما بازی فینال همیشه بین برزیل و آرژانتین برگزار می شود. در قدرت اصلی آمریکای جنوبی یعنی برزیل و آرژانتین تفاوت زیادی با تیمهای دیگر این منطقه دارند. فیلیپ لوئیس بازیکن بسیار بزرگی است. مارسلو نیز در تیم بسیار خوب کار کرده است. من مطمئن هستم در این رقابت‌ها کمک زیادی می‌تواند به تیم بکند. او برای رئال بسیار موثر بازی می‌کند بنابر این مشکلی نیز در تیم ملی برزیل نیز نخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار