قائم مقام ستاد اقامه نماز در نشست خبری:

برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسر نماز با حضور معاون اول رئیس جمهور/ هزار و 800 مقاله داوری شده در اجلاس

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، از برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در نشست خبری بیست و سومین اجلاس سراسری که شنبه 6 دی ماه 93 در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به برگزاری این اجلاس دراستان خوزستان گفت: بیست و سومین اجلاس سراسری نماز روز دهم و یازدهم دی ماه دراستان خوزستان برگزار می‌شود.

وی به نحوه‌ این برگزاری این اجلاس اشاره کرد و افزود: این اجلاس با حضور معاون اول رئیس جمهور فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آموزش و پرورش ، حوزه‌های علمیه صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، ستاد اقامه نماز، ائمه جماعات، روحانیان، برخی دیگر از فعالان، در عرصه نماز برگزار می‌شود.

مظفر گفت: هزار و 800 مقاله از گروه‌های مختلف داوری شده و 100 مقاله سفارشی از جانب ستاد اقامه نماز کشور به سازمان‌های فرهنگی که با ستاد همکاری دارند ارائه شده است.

*برگزاری 5 پیش اجلاس سراسری نماز

قائم مقام ستاد اقامه نماز تصریح کرد: 5 پیش اجلاس سراسری نماز در سال‌های گذشته دراستان‌های تهران، اردبیل، همدان، خراسان، کردستان برگزار شده و در سالجاری نیز در استان خوزستان برگزار می‌شود.

مظفر درباره 6 محور اصلی، اجلاس سراسری نماز تصریح کرد: بیست و سومین اجلاس سراسری نماز دارای 6 محور اصلی و 51 محور فرعی که 6 محور اصلی این اجلاس از جمله مفهوم شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز، مبانی اصول فرهنگی در پرتو نماز، سیاست‌ها و راهکارهای تعالی فرهنگ در پرتو نماز، شاخص‌ها و نمادهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز،‌منابع و آسیب‌شناسی فرهنگی در پرتو نماز است.

وی در پایان تاکید کرد: در فراخوان بیست و سومین اجلاس سراسر نماز در استان خوزستان در عرصه عمومی به 3 نفر به عنوان مقالات قرائت مقاله، و 2 نفر از شخصیت‌های علمی جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خوزستان ، نماز ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار