روستاآزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اجرای دولت الکترونیک گامی در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی است

رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف شفافیت در فرآیند اداری، پاسخگویی درست به مردم، اجرای طرح دولت الکترونیک می‌تواند گامهای کوچک برای برداشتن قدم مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

"رضا روستاآزاد" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: فرآیندی در اقتصاد وجود دارد و همگان باید به این باور برسند که هرکس تلاش کند، جواب آن را می‌گیرد، در این صورت دیگر نیازی به سواستفاده‌های اقتصادی نیست.

وی با بیان اینکه افرادی که فضای اقتصاد را آلوده می‌خواهند کشور را به زوال می‌برند، تصریح کرد: سلامت افراد رمز موفقیت هر حوزه‌ای است،‌ که مسئولان باید راه‌های عملی پیشگیری از فساد اقتصادی را گسترش دهند.

رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی دیگر باید از برگزاری همایش‌ها گامی فرا‌تر برداریم، تاکید کرد: همایش‌ها در کشورمان خوب برگزار می‌شود، ولی برای برداشتن گام‌های عملی اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شفافیت در فرآیند اداری، پاسخگویی درست به مردم، اجرای طرح دولت الکترونیک می‌تواند گامهای کوچک برای برداشتن قدم مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار