همزمان با آغاز ربیع الاول؛

بخش‌های خبری شبکه خبر، ۵۰ درصد افزایش یافت

با آغاز ماه ربیع الاول، بخش‏های مختلف خبری شبکه بین المللی خبر با ۵۰% افزایش از ۸ ساعت به ۱۲ ساعت رسید.پخش تیزر برنامه‏ ها به صورت روزانه، شبانه و هفتگی و افزایش ۵۰% خبرهای هواشناسی از دیگر تغییرات جدول پخش شبکه‏ خبر با هدف انتشار سریع خبر و جذب مخاطب بیشتر است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه خبر، بخش‏‌های خبری مشروح، خلاصه، عمومی، بازار و تجـارت و ورزشی با هدف تسریع در انتشار خبر برای مخاطبان، از 32 بخـش خبـری بـه 45 بخـش رسیده است که افزایش تعداد بخش های اخبار ورزشی به 8 بخش از آن جمله است.

ایـن گـزارش می‌افـزاید، بخـش‌‏های مختلف خبـری شبکه‏ خبـر در جـدول پخشی متـراکم، راس هر ساعت و هر نیم ساعت بر روی آنتن می‌رود.

به دنبال تغییرات جدول پخش برنامه‌های شبکه‏ خبر، برنامه "صبـح با خبر" که روزهـای شنبـه تا پنجشنبه از ساعت 7 تا 9 پخش می شود نیز با تغیـیراتی از بـرنامه‏ ای ترکیبـی به برنامه ‏ای کاملا خبری تبدیل شده است.

افزایش دو برابری گزارش‏‌های مستند خبری از دیگر تغییرات در جدول پخش این شبکه به شمار می رود به طوریکه این بخش از 3 گزارش در روز به 7 گزارش در روز افزایش یافته است.

همچنین به منظور جریان سازی موضوعات خبری روز از طریق گفتگو با کارشناسان و صاحبنظران گفتگوهایی به مدت 45 دقیقه برای 2 شب در هفـته (‏دوشنبـه و چهـارشنـبه) از ساعـت 22:15 تا 23:00 طراحی شده است. ضمن اینکه در 6 نوبت پس از بخش های خبری 10 صبح، 11:30، 14، 15، 18، 18:30 بخش پیشخوان خبر با دعوت حضوری و تلفنی از مسئولان و کارشناسان، به تشریح کامل‏تر زوایای مختلف اخبار داخلی و خارجی می پردازد و گفتگوهایی را هم بصورت زنده و مستقیم از دفاتر خبری سوریه، عراق و افغانستان تقدیم بینندگان می‌کند.

یاداور می شود ، علاقه مندان برای کسب جزئیات بیشتر از جـدول پخـش اخـبار شبـکه خبـر می توانند با شماره گویای 27866000 روابط عمومی این شبکه تماس حاصل فرمایند.‏


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار