پیر محمدی: به خاطر تصمیم معروف شرمنده هواداران شدیم

حمید پیر محمدی سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هنوز به جای معروف پاسور جدید نگرفته‌ایم فرصت کافی هم در اختیار نداریم.

 حمید پیر محمدی سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر وحید سید عباسی به عنوان پاسور دوم در ترکیب تیم حضور دارد وی دایی سعید است و تا حدودی از نظر فنی مثل معروف حرفه‌ای توپ می‌زند.
 
 وی خاطر نشان کرد: ما گفته بودیم رفتن معروف بستگی به میل خودش دارد باشگاه هم با وی همکاری‌ کرد این همکاری با معروف فقط به خاطر والیبال ایران بود والیبالیست‌های این مرز  و بوم با هزینه‌های باشگاه‌های داخلی و بیت المال به اینجا رسیده‌اند باید حال که به رشد و درجات ایده آل رسیده‌اند آنها را همراهی کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: من از رفتنم  معروف به خاطر رشد فنی که داشته ناراحت نیستم ولی برای ما هواداران اهمیت ویژه ای دارند آنها سال قبل از ما خواسته بودند که با معروف در فصل جدید قرار داد همکاری ببندیم ما به خاطر هواداران والیبال ارومیه امسال با سعید معروف پیشنهاد همکاری دادیم و به هواداران ثابت کردیم که برای نظرات و پیشنهادات آنها ارزش قائل‌ هستیم.
 
وی گفت: رضایت نامه معروف امروز به طور رسمی از سوی مسئولان باشگاه‌ صادر می‌شود ما هم تا زمانی  که با گزینه اصلی و خارجی تیم به توافق نهایی نرسیده‌ایم با وحید سید عباسی مسابقات لیگ را دنبال می‌کنیم . تاکنون با چند پاسور خارجی از جمله پاسور تیم ملی فرانسه وارد مذاکره شده‌ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، تصمیم ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار