مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: فتنه ۸۸ یک کودتای تمام عیار در برابر نظام بود/ نقش آمریکا و اسرائیل در شکل گیری فتنه ، فتنه 88 با خسارت 324 هزاری میلیاردی اقتصادی/ چراغ سبز سران فتنه به ضد انقلاب خارج نشین/کشته سازی‌ها با هدف معرفی قهرمان! ، شلیک موشک‌های هوا به سطح توسط جنگنده‌های سوخو و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

فتنه ۸۸ یک کودتای تمام عیار در برابر نظام بود/ نقش آمریکا و اسرائیل در شکل گیری فتنه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/7/2839301_704.jpg

 لاریجانی با تاکید بر اینکه "آمریکا، اسرائیل و انگلیس از ابتدا در شکل‌گیری فتنه ۸۸ سهم داشتند" گفت: به اعتقاد بنده فتنه ۸۸ یک کودتای تمام عیار برابر ماهیت دموکراتیک و اسلامی نظام به شمار می‌رفت.

عوامل اسید پاشی اصفهان هنوز دستگیر نشده‌اند/ جرم «مهدیه گلرو» امنیتی است
 دادستان تهران گفت: عاملان حوادث اسیدپاشی به جز اصفهان دستگیر و اشد مجازات برای آنها در نظر گرفته شده است.

فتنه 88 با خسارت 324 هزاری میلیاردی اقتصادی/ چراغ سبز سران فتنه به ضد انقلاب خارج نشین/کشته سازی‌ها با هدف معرفی قهرمان!
خسارت اقتصادی وارده از سوی فتنه 88 به کشورمان بالغ‌ بر بیش از ۳۲۴ هزار میلیارد تومان است، عددی که می‌تواند در حال حاضر بیش از 2 میلیون و 163 هزار فرصت شغلی جدید را در کشور فراهم کرده و بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را رفع کند.

ملت ایران خیانت به انقلاب را در فتنه 88 فراموش نمی‌کند/ لازمه اعتدال و اصلاح‌طلبی در اصول‌گرایی است

 نماینده اراک و کمیجان گفت: اولین شرط اعتدال‌گری فارغ بودن از تعصبات افراطی نسبت به فرقه خاص و علیه گروه دیگر است و لازمه اعتدال و اصلاح‌طلبی در اصولگرایی است، اصولگرایی که نه مجذوب تمدن غرب و نه مرعوب آن باشد.

8هزار و 533 نفر جرائم غیرعمد در زندان/ آزادی 5 هزار زندانی جرائم غیر عمد در 9 ماهه اول امسال
 مدیر عامل ستاد دیه کل کشور گفت: 8 هزار و 533 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان هستند و استان‌های تهران، خراسان رضوی و فارس بیشترین آمار زندانیان تصادف رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند.

بزرگداشت روز بصیرت با حضور حدادعادل، صفارهرندی و حجت الاسلام رحیمیان برگزار می‌شود بزرگداشت سالروز نهم دی با حضور "غلامعلی حدادعادل"،"محمدحسین صفارهرندی"،"حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان"و "ودود حیدری"در سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

پیشگیری از جرم یک برنامه فرا قوه‌ای است

 معاون راهبردی قوه قضائیه گفت: پیشگیری از وقوع جرم از وظایف قوه قضائیه است.

شلیک موشک‌های هوا به سطح توسط جنگنده‌های سوخو
 در چهارمین روز از رزمایش محمد رسول‌الله(ص) جنگنده‌های سوخو۲۴ برای نخستین‌بار با شلیک راکت شناورهای سطحی را مورد هدف قرار دادند.

سناتوری که دست به دامن "مریم" می‌شود/ خاک بر سرت؛ امید آینده آمریکا شده رجوی‌ها
سناتور سابق سنای آمریکا که یکی از حامیان جدی گروهک تروریستی منافقین محسوب می‌شود این روزها دست به دامن سرکرده این گروهک تروریستی برای آینده این کشور شده است.

قضات دادگستری از رفتن به میهمانی‌های سوال برانگیز پرهیز کنند
یکی از مراجع تقلید گفت: اگر دستگاه قضایی صالح و سالم باشد جامعه نیز سالم است و اگر آلوده باشد جامعه را نیز آلوده خواهد کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار