در بیانیه سازمان بسیج اساتید کشور عنوان شد

9 دی روز درهم پیچیده شدن طومار فتنه دشمنان انقلاب بود

سازمان بسیج اساتید در بیانیه‌ای اعلام کرد: 9 دی روز درهم پیچیده شدن طومار فتنه دشمنان انقلاب به ویژه دولت خبیث انگلیس و مزدوران داخلی آنها بود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج اساتید کشور در آستانه 9 دی ماه روز «بصیرت و میثاق با ولایت» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت خبیث انگلیس اصلی‌ترین صحنه گردان فتنه 88 و بر آن بود تا با سازماندهی وابسته‌های داخلی و همراهی ساده‌لوحان بی‌بصیر، نقش آمریکای جنایتکار را در 28 مرداد 1332 ایفا کند که با سد عظیم الهی مردمی هوشیار و رهبری شجاع و حکیم مواجه شد.

در این بیانیه آمده است: وزیر خارجه خبیث انگلیس پس از شکست این کودتا مجبور به اعتراف شد که قدرت و شجاعت رهبری در میدان مدیریت انقلاب اسلامی، مهمترین عامل شکست آنها در این کودتا بوده است. به اعتراف همکاران این دولت خبیث مأموران زبده MI6 چارت و ساختار دولت کودتا را نیز تهیه کرده بودند و این موضوع به اطلاع بعضی از سران فتنه در داخل نیز رسیده بود.

در این بیانیه با مقایسه کودتای 28 مرداد که آمریکایی‌ها در غیاب و تعطیلی سفارت انگلیس در تهران طراحی و اجرا کردند با فتنه 88 که انگلیسی‌ها در غیاب و تعطیلی سفارت آمریکا در تهران طراحی و اجرا کردند آورده است که حجم، بعد و پیچیدگی فتنه 88 بسیار گسترده‌تر از کودتای 28 مرداد 32 بود، اما رهبری الهی و پشتیبانی بی‌نظیر مردم به خصوص در 9 دی سبب شکست فتنه 88 شد و به تعبیر خلف صالح امام و جانشین به حق امام زمان (عج) این حضور الهی مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد.

این بیانیه با تأکید بر لزوم درس گرفتن بعضی‌ها از فتنه 88 آورده است که بعضی کسان که دل در گرو آمریکای جنایتکار و دولت خبیث انگلیس دارند، بار دیگر تلاش می‌کنند تا با نفوذ در بعضی دستگاه‌های مسئول کشور اینگونه وانمود کنند که مقاومت در مقابل این دولت‌های جنایتکار بی‌فایده است و بهتر است با به رسمیت شناختن کدخدایی آمریکای جنایتکار پرونده مقاومت در ایران اسلامی و منطقه بسته شود و ایران اسلامی بیش از این در خطوط قرمز این قدرت‌ها ورود پیدا نکند و برای اینکه حسن نیت خود را نشان دهد پیچ و مهره سایت‌های غنی سازی اورانیوم را جمع کرده و تحویل آنها دهد و مانند یک عضو گوش به فرمان کدخدا باشد. اینان که بی‌تردید مزدوری آنها چه با مزد و چه بی‌مزد برای دشمنان قسم خورده این ملت سال‌هاست که در نزد مردم قهرمان ایران اسلامی شناخته و روشن شده است بی‌عرضه‌تر از آن هستند که بتوانند حتی یک گروه چند 10 نفری را دور خود جمع کرده و مدیریت کنند.

ادامه کار آنها در جمهوری اسلامی تنها به جهت رأفت اسلامی نظام است، همان طور که نظام با سران خیره سر و فتنه گر داخلی نیز از روی رأفت برخورد کرد و گرنه حکم محاربه در قانون مجازات اسلامی روشن است و در هیچ نظامی نیز اینگونه با اپوزیسیون داخلی، مسامحه و مدار نگردیده است.

اوضاع و احوال برخورد این روزهای پلیس ددمنش آمریکای جنایتکار با گروه‌های مخالف نژادپرستی در این کشور گواه روشنی بر این ادعا است.

سازمان بسیج اساتید کشور در پایان با گرامیداشت حماسه 9 دی و قدردانی از ملت شریف ایران به ویژه جامعه دانشگاهی و اساتید بسیجی و ولایتمدار به پاس مجاهدت‌ها و هوشیاری‌های بی‌نظیر در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد که تحت رهبری معظم له تمام توان خویش را برای تبدیل ایران اسلامی به یک قدرت بین المللی و استقرار تمدن نوین اسلامی در حوزه بین‌الملل اسلامی به کار خواهد بست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار