بی خطرترین و بهترین مواد غذایی چربی سوز + تصاویر

اگر قصد لاغری و رسیدن به تناسب اندام را در کوتاه ترین زمان ممکن را دارید با معرفی برخی از مواد غذایی می‌توانید به هدف خود دست یابید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، با این مواد غذایی می توانید کالری را از بدنتان دور کنید.

1- گریپ فروت
ویتامین C می‌تواند سوخت و ساز بدن و آب شدن چربی ها را افزایش دهد و معرف قسمتی از آن نیم ساعت قبل از صبحانه می‌تواند این امکان را برای شما به وجود آورد تا از اشتهای کاذب در طول روز جلوگیری کند.



2- فلفل سیاه
"پیپرین" یکی از مهمترین ماده موجود در فلفل سیاه است که می تواند سلول‌های چربی را در بدن ذوب کند و متابولیسم بدن را افزایش دهد. این خبر می تواند برای افراد مبتلا به SSC که به دنبال ماده غذایی برای تنظیم تیم گوارشی‌شان هستند نیز مفید باشد و حجم معده را کاهش دهند.


3- دارچین
دارچین یکی از مهمترین مواد غذایی برای تنظیم قند خون می باشد و اضافه کردن دارچین به کافئین یا ماست و سایر نوشیدنی‌هایتان می توانید سوخت وساز بدن را افزایش دهد.



4- تخم مرغ
یکی از ویژگی‌های تخم مرغ سالم آن است که دارای 7گرم پروتئین باشد و حداکثر مواد معدنی را برخوردار باشد. مصرف تخم مرغ در وعده صبحانه می‌تواند میزان کلسترول بدن شما را در طول روز تأمین کند.



5- سیب ارگانیک
وقتی صحبت از کاهش وزن می‌آید میوه‌ها بهترین دوستان شما هستند. آنها می‌توانند به حد مجاز آب شدن چربی شما کمک کنند. از ویژگی‌های میوه سالم این است که شیرینی آن کم بوده و سوخت وساز شیرینی مصرفی شما را بالا ببرد.


6- چای سبز
از اهمیت‌های مهم چای سبز مبارزه با چربی بدن است. ماده‌ی موجود در چای سبز از جمله موادی است که سرعت سوخت و ساز را افزایش می‌دهد. بهتر است چای سبز به صورت داغ مصرف شود تا مفید واقع شود.



7- مغز بادام
گرچه تنقلات به صورت اورگانیک در چربی سوزی موثرند، اما بادام به صورت ویژه‌ای تأثیرگذار است. نقلات سرشار از پروتئین، فیبر و همچنین به عنوان یک غذای کامل به راحتی قابل حمل می‌باشد.




8- سبزیجات
اگر در این فکر هستید که بدون مصرف سبزیجات می‌توان به راحتی وزن کم کرد، سخت در اشتباه هستید. سبزیجات سرشار از فیبر و مواد مغزی بوده که انرژی شما را در طول روز حفظ می‌کنند. توصیه می شود در طول روز حداقل دو تا سه فنجان سبزی مصرف شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار