دستور كار ویژه اداره صنعت ،معدن‌و‌تجارت شهرستان ملارد

تثبیت و حفظ واحدهای تولیدی و جلوگیری از انحلال و تعطیلی آنها

رئیس اداره صنعت،معدن‌و‌تجارت شهرستان ملارد گفت: برای مقابله و خنثی كردن تحركات و اختلافات دشمن در نظام اقتصادی كشور باید تثبیت و حفظ واحدهای تولیدی و صنعتی را با جدیت دنبال كنیم.

ابوالفضل بیات، رئیس اداره صنعت،معدن‌ و‌ تجارت شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به سعی و تلاش همه جانبه دشمن به منظور ایجاد اختلال در نظام اقتصادی كشور در طول سال‌های گذشته اظهار داشت: به منظور مقابله و خنثی كردن تحركات اینچنینی،مجموعه اداره صنعت،معدن‌و‌تجارت شهرستان ملارد تثبیت و حفظ واحدهای صنعتی و تولیدی را به صورت ویژه در دستور كار قرار داده است.

وی در ادامه افزود : در همین ارتباط،با همكاری فرمانداری ملارد بازدیدهای مستمر و متناوب به صورت میدانی عملیاتی می‌شود و مسائل و مشكلات واحدهای تولیدی به صورت مستقیم مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در خصوص رفع نارسایی‌های احتمالی و موجود در واحدهای صنعتی،چاره‌ اندیشی و تمهیدات و تدابیر لازم لحاظ می‌شود.

وی در پایان تصریح كرد:شهرستان ملارد درعرصه تولید و صنعت از توانمندی‌های ویژه‌ای برخوردار است و امید آن می‌رود با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، حوزه تولید و صنعت با بیش از پیش تقویت شود و برای تحقق این امر خطیر ،الزامات مورد نیاز موجود را با دقت از طریق مسئولان و كارگروه‌های ویژه پیگیری می‌‌نماییم و سیاست‌های كلان كشوری در حوزه واردات و صادرات و... را در سطح شهرستان عملیاتی و گزارشات لازم را به مسئولان بالا دست ارائه می‌كنیم.

انتهای پیام/  
برچسب ها: جدیت ، انحلال ، تثبیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار