ویژه برنامه‌های شبکه یک سیما به مناسبت حماسه 9 دی

شبکه یک سیما به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک، فیلم تلویزیونی سایه بان به تهیه کنندگی حسن هاشمی نسب و کارگردانی مسعود تکاور به موضوع جاسوسی و گروگانگیری به روی آنتن خواهد رفت. این فیلم که حسین تراب نژاد آنرا نوشته است، رگه های سیاسی دارد و روایتگر اتفاقاتی است که در سال ۸۸ رقم خورد. 

بازیگران این تله فیلم حسن جوهرچی، کاوه سماک باشی، مجید مشیری، محسن افشانی و مریم کاویانی هستند.

در گروه حماسه و دفاع شبکه هم برنامه سراج با پخش دو برنامه 20 دقیقه ای موضوع فتنه را در نظام جمهوری اسلامی ایران بررسی می کند. بگفته سید حسین سبطی تهیه کننده سراج در این دو ویژه برنامه ما نقش مردم در مقابل فتنه ها و توطئه های طراحی شده از سوی دشمنان خارجی و اجرای آن توسط مزدوران داخلی را از ابتدای انقلاب اسلامی تا روز 9 دی 1388 بررسی کردیم.

همنچنین به مناسبت حماسه 9 دی مستند دهم با موضوع بررسی این حماسه عظیم مردمی در سه قسمت پخش می شود.  اولین قسمت این مستند سه قسمتی شب گذشته پخش و دو دو قسمت دیگر آن امشب و فردا شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

برنامه این شبها به تهیه کنندگی یونس قاسمی هم قرار است سه شنبه نهم دی ساعت 23:20 موضوع حماسه 9 دی را در قالب یک ویژه برنامه 60 دقیقه ای روی آنتن ببرد.

برنامه ویژه های سیاسی به تهیه کنندگی علی اثباتی که کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است در دو قسمت 20 دقیقه ای به موضوع حماسه نهم دی بپردازد.

پخش سه مستند 20 دقیقه ای با موضع بررسی شکل گیری جریان فتنه در ایران و چگونگی تشکیل این حماسه مردمی بعد از خبر ساعت 21 از دیگر ویژه  برنامه های شبکه یک سیما بمناسبت حماسه نهم دی می‌باشد.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.