برای سال 93؛

دانشجوی نمونه در رشته زمین‌شناسی معرفی شد

دانش‌آموخته واحد علوم و تحقیقات و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد در نهمین دوره انتخاب دانشجوی نمونه این انجمن به‌عنوان دانشجوی نمونه زمین‌شناسی سال 93 انتخاب شد

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی علوم تحقیقات، رامین صمدی دانش‌آموخته واحد علوم و تحقیقات و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد در هجدهمین همایش انجمن زمین‌شناسی ایران و نهمین دوره انتخاب دانشجوی نمونه این انجمن به‌عنوان دانشجوی نمونه زمین‌شناسی سال 1393 کشور انتخاب شد.

در کارنامه علمی وی علاوه بر چاپ مقالات تخصصی در ژورنال‌های معتبر داخلی و بین‌المللی می‌توان به ارائه داده‌های ژئوشیمیایی نوین، تحقیق و پژوهش‌های علمی، تألیف و ترجمه کتب تخصصی در زمینه‌های سنگ‌شناسی و کانی‌شناسی اشاره کرد.

همچنین همکاری وی در پروژه‌های تحقیقاتی با دانشگاه‌ها و مؤسسات مطالعاتی و تحقیقاتی معتبری مانند دانشگاه کوچی و موسسه مطالعات تحولات کره زمین، بخش علوم و فناوری کشور ژاپن؛ دانشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی؛ دانشگاه‌های ویرجینیاتک، تگزاس و بوستون آمریکا؛ دانشگاه اونتاریوی غربی کانادا و دانشگاه کره در کره جنوبی از دیگر فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی در حال پیگیری این پژوهشگر و محقق برجسته است.

بر اساس این گزارش در اختتامیه هجدهمین همایش انجمن زمین‌شناسی ایران که چهارم دی‌ماه سال جاری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد از دکتر صمدی به ‌پاس فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی، تقدیر شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
۱۲:۳۰ ۰۵ دی ۱۳۹۸
کسب افتخارات پیوسته توسط استاد ارجمندمان جناب آقای دکتر صمدی در تمام این سالها مایه افتخار ما دانشجویان ایشان بوده است، بدین وسیله کسب افتخار پژوهشگر برتر گروه زمین شناسی دانشگاه اصفهان را به ایشان تبریک عرض می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
قدردان نخبگان باشیم و بدانیم آینده ایران اسلامی با حضور آنها درخشان خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
از نخبگان عملی حمایت کنیم و پیگیری کنیم امور نخبگان کشور را....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
ای کاش نخبگان را پیگیری و حمایت کنیم و برای تک تک این گونه اشخاص ارزش قائل شویم تا هر روز برای این مشکلات کشور متعجب نگردیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
درود بر نخبگان علمی ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
نخبگان را دریابیم ....
Saudi Arabia
ناشناس
۲۰:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
در مورد ایشان قطعا یک جمله کافیست که آمیخته ای از اخلاق و علم هستند.
Saudi Arabia
احسان
۲۰:۵۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
و شمع را طریقتی است که تا پایان راه یاریگرش خواهد بود و پروانه را معرفتی است که تا پایان راه کسب خواهد کرد و شمع سان خواهد سوخت و حکایت شمع حکایت دستان «استاد»بود که بی صدا می سوخت.
استاد گرامی جناب آقای دکتر رامین صمدی
با ســــــــــــــلام
دلسوزی ، تلاش و کوشش حضرتعالی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانشجویان و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و دانش و درک شرایط دانشجویان حقیقتاً قابل ستایش است. اینجانب بر خود وظیفه میدانم در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم و این موفقیت را تبریک عرض کنم.
از خداوند متعال برایتان سلامتی ، موفقیت و همواره یاد دادن را مسئلت دارم.
Iran (Islamic Republic of)
الهه حسینی
۱۴:۲۵ ۰۸ دی ۱۳۹۳
استاد گرامی و اخلاق مدار آقای دکتر صمدی افتخار جامعه زمین شناسی ایران هستند.
آخرین اخبار