با همکاری مرکز آموزش تخصصی سامسونگ و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران صورت می‌گیرد:

آشنایی دانش آموزان‌ با شیوه‌های نوین تعمیرات الکترونیکی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: مرکز آموزش تخصصی سامسونگ یکی از مراکز فنی و حرفه‌ای برای آموزش 600 نوجوان است که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران در میدان بهمن شهر تهران راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،حمید رضا خانپور در مراسم افتتاحیه مرکز آموزش تخصصی سامسونگ که صبح امروز در مرکز شماره 2 آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران برگزار شد گفت: مرکز آموزش تخصصی سامسونگ یکی از مراکز فنی و حرفه‌ای برای آموزش 600 نوجوان است که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان تهران در میدان بهمن شهر تهران راه‌اندازی شده است و هدف از ساخت این مرکز آماده سازی نوجوانان برای ورود به بازار کار و خلق فرصتهای شغلی متناسب با استعداد آنهاست.

وی در ادامه افزود: در مرکز آموزش تخصصی سامسونگ دانش آموزان‌ با شیوه‌های نوین و به روز تعمیر جدید‌ترین تجهیزات الکترونیکی آشنا می‌شوند همچنین افراد بالای 18 سال با داشتن حداقل مدرک دیپلم نیز می‌توانند از این آموزشها بهره‌مند شوند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطر نشان کرد: فارق‌التحصیلان این مرکز مهارتهایی همچون نصب و تعمیر ماشین لباس‌شویی، کولر، یخچال، محصولات صوتی و تصویری، موبایل، لب‌تاپ‌ و تبلت را فرا می‌گیرند و برای ورود به بازار کار آماده خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرصت ، شغل ، سامسونگ ، تبلت ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار