جذب مشکوک سربازان پینگ‌ پنگی‌ به تیم‌های لیگ برتری؛

باران چشمه: تصمیم‌ها را در اختیار فدراسیون‌ گذاشته‌ایم

پوریا عمرانی یکی از 3 بازیکن سرباز تنیس روی میز در حالی برای خلیج پژم به میدان رفت که اعلام شده بود سربازان حق بستن قرار داد با هیچ تیمی غیر از دانشگاه آزاد ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته نخست لیگ برتر تنیس روی میز‌ دوشنبه شب برگزار شد و پوریا عمرانی یکی از 3 بازیکن سرباز فدراسیون برای تیم خلیج پژم به میدان رفت در حالی که پیش از این اعلام شده بود بازیکنانی که مشمول خدمت سربازی هستند حق ندارند با تیمی غیر از دانشگاه آزاد که با نیروهای مسلح به توافق‌ رسیده است قرار داد ببندند.
 
در این میان هیچ تیمی به اندازه پتروشیمی بندر امام ماهشهر‌ که ماهها برای در اختیار گرفتن نوشاد عالمیان به دنبال جلب موافقت فدراسیون بود آسیب ندید.
 
نوشاد عالمیان هم که علاقه زیادی داشت در لیگ بیست و سوم هم در پتروشیمی بازی کند پیگیری‌های زیاید را انجام داد اما هر بار به در بسته خورد و در نهایت اعلام شد که سردار باران چشمه مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح طی ارسال نامه‌ای اعلام کرده است که بازیکنان سرباز نباید جذب تیم دیگری غیر از دانشگاه آزاد شوند و پر افتخار ترین تیم لیگ پینگ پنگ بدون مرد شماره یک بسته شد.
 
مسئولان سازمان لیگ هم برای اینکه از نظر قانونی نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی بتوانند در یک تیم قرار بگیرند مجبور شد آیین نامه مسابقات را تغییر دهد، اما بازی خلیج پژم مقابل نفت آبادان و جذب پوریا عمرانی به خلیج پژم این ابهام را به وجود آورد که چرا قانون و نامه سردار باران چشمه فقط درباره پتروشیمی بندر امام بوده است، به همین منظور با سردار باران چشمه تماس گرفتیم و در خصوص این اقدام تبعیض‌آمیز سوال کردیم وی در این باره به خبرنگار ما گفت: ما همه چیز را بر عهده فدراسیون گذاشته‌ایم زیرا آنها اعلام کردند که ما تیمی نداریم که متعلق به نیروهای مسلح باشد و چون تیمی نداشتیم به عهده خودشان گذاشتم تا بازیکنان را هر طور صلاح می‌دانند تقسیم کنیم.
 
شنیده‌ها حاکی از آن است که مخالفت با این اقدام فدراسیون از سوی تیم‌های لیگ وجود دارد به ویژه نوشاد عالمیان هم قصد دارد این موضوع را پیگیری کند باید به انتظار نشست تا در نهایت مشخص شود آیا حمایت همه جانبه فدراسیون تنیس روی میز از یک تیم خاص و قرار دادن مصاحبه مربی آن تیم درسایت رسمی فدراسیون می‌تواند منجر به مشخص شدن قهرمان شود یا خیر؟
 
پیمان حسنی سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام ماهشهر در این خصوص گفت: در تمام رشته‌های ورزشی سرباز قهرمان در اختیار فدراسیون است و نیروهای مسلح فقط در هنگام خروج از کشور درباره آنها تصمیم می‌گیرد اما امسال به ما اعلام شد که مدیر کل تربیت بدنی نیروهای مسلح به فدراسیون نامه‌ای ارسال کرده و به موجب آن ما نمی‌توانیم نوشاد عالمیان را به خدمت بگیریم.
 
با توجه به صحبت‌های سردار باران چشمه معلوم نیست آن نامه‌ای که فدراسیون از آن صحبت کرده چه زمانی نوشته شده است؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار