صدا و سیما برای کارهای شاخص دولت کم نگذاشته است

دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما عملکرد رسانه ملی را در پوشش خدمات دولت در موضوعاتی چون بهداشت و درمان و مذاکرات هسته‌ای مناسب اعلام کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره اظهارات انتقادی اخیر رئیس جمهور از عملكرد سازمان صدا و سیما با اشاره به اینكه شاید مصداق خاصی مد نظر رییس جمهور بوده است، تصریح كرد كه این سازمان در پوشش دهی به موضوع بهداشت و درمان و مذاكرات هسته ای كه در پیشانی و جزء شاخص های دولت دكتر روحانی بوده، كم نگذاشته است.

سید رمضان شجاعی كیاسری، نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما درباره اظهارات اخیر رئیس جمهوری درباره نحوه انعكاس خدمات دولت در رسانه ملی گفت: آقای دكتر روحانی در اظهار نظر راجع به رسانه، باید بر اساس واقعیت های كاركرد رسانه و ماموریت و وظیفه رسانه توقع داشته باشند.

رئیس جمهوری در مراسم تجلیل از كشاورزان نمونه و تولیدكنندگان برتر بخش كشاورزی ضمن تشریح اقدامات دولت در این بخش، به انتقاد از رسانه ها به‌ویژه صداوسیما پرداخت و آن را متهم كرد كه «حركات بسیار خوب» و «كارهای بزرگ دولت» را منعكس نمی كند.

شجاعی كیاسری در واكنش به اظهارات رئیس جمهور افزود: اینكه گفته می شود كاركردهای دولت در رسانه دیده نمی شود باید بگوییم مگر روزنامه ایران متعلق به دولت نیست؟ چقدر كاركرد دولت در این روزنامه دیده می شود كه در رسانه ملی دیده نمی شود؟!. 

دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تصریح كرد: شاید آقای رئیس جمهور مصداق خاصی را در نظر داشته باشند و اینكه چه كاركرد مهم و موثری بوده كه گفته نشده است.

وی اضافه كرد: صدا و سیما در ارتباط با بهداشت و درمان كه جزء شاخص های كاركرد دولت آقای روحانی است و مذاكرات ایران با گروه 1 + 5 كه وزارت خارجه مسئول آن است و هر دو، وزارتخانه های پركار و در پیشانی فعالیت های دولت هستند، كم نگذاشته است.


انتهای پیام/رس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار