نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در تهران برگزار می شود

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران، با حضور بیش از 30 شرکت از نقاط مختلف کشور ایتالیا از 15 تا 18 دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران،: در این نمایشگاه، شرکت های مختلف ایتالیایی نوین ترین و جدیدترین توانمندی های خود در حوزه های مختلف معماری داخلی، معماری شهرسازی، نماهای ساختمانی، شهرسازی، طراحی ،مشاوره و دکوراسیون داخلی را ارائه خواهند کرد.

در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران همچنین انواع تولیدات و طرح های مرتبط به معماری شهری، معماری داخلی، ساختمانها و مجتمع های اداری، تجاری و مسکونی ، دکوراسیون داخلی، تجهیزات دکوراسیون ها، انواع پوشش های تزئینی، دیوار پوش، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئین ساختمان، انواع کالاها و تجهیزات داخلی همچون مبلمان خانگی، اداری، ورزشی و تفریحی، انواع صندلی ها و تجهیزات تزئینی داخلی و دیگر محصولات و طرحها ارائه و به معرض نمایش گذاشته می شود.

در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران بیش از 30 شرکت ایتالیایی آخرین دستاوردها، طرحها و توانمندی ها، محصولات و تولیدات خودشان را در فضایی بالغ بر هزار و دویست مترمربع و در سالن 27 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران عرضه می کنند.

این برای نخستین بار است که یک کشور ایتالیایی در جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه اختصاصی برپا می کند. که این موضوع نشانگر جایگاه ویژه کشورمان در مناسبات تجاری و اختصاصی این دسته از کشورها است که منتظر رفع تحریم ها برای حضور جدید در  ایران هستند.

پیش بینی می شود در این نمایشگاه دهها قرارداد تجاری، سرمایه گذاری به ارزش بیش از 500 هزار یورو، بین شرکتهای ایتالیایی و ایران منعقد شود.

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران از 15 تا 18 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید از علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار