نادال: شاهد بهترین بازی من در استرالیا باشید

رافائل نادال تنیسور اسپانیایی به هواداران وعده داد شاهد بهترین بازی وی در جریان بازیهای تنیس آزاد استرالیا خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت رافائل نادال سالی سراسر همراه به مصدومیت و ناکامی را پشت سرگذاشت امید زیادی به جبران آن در سال 2015 دارد.
نادال با پیگیری برنامه تمرینی فشرده خود را آماده حضور در اولین گرند اسلم سال که 19 ژانویه در استرالیا برگزار می‌شود می‌کند.

مسابقات تنیس آزاد استرالیا در ملبورن برگزار خواهد شد و نادال درباره آن گفت: پس از یک سال که تقریبا هیچ چیز پیش نرفت برای شروع فصل جدید از هر کس دیگری مشتاق‌تر هستم. نمی‌توان راجع به آینده واتفاقاتی که برایمان رخ می‌دهد یقین کامل داشت اما تمرینات در ماه دسامبر به بهترین شکل ممکن سپری شد و مطمئن هستم علاقمندان به تنیس شاهد بالاترین سطح از بازی من در استرالیا خواهند بود.

تنیسور 28 ساله در ادامه افزود: هنوز 20 روز تا آینده مسابقات تنیس آزاد استرالیا فرصت داریم و معتقد هستم این زمان برای تمرینات نهایی کاملا کافی است.

یادآور می‌شود نادال در اکتبر گذشته دچار آسیب‌دیدگی شده و مورد عمل جراحی قرار گرفت.
او در سال 2014برای نهمین مرتبه طی 10 سال گذشته به قهرمانی در گرند اسلم فرانسه رسید.

فدرر: تا زمانی که در زمین باشم انگیزه قهرمانی دارم

راجرزفدرر مرد شماره 2 تنیس هم در تلاش برای کنار زدن دیگر رقیبان و رسیدن به قهرمانی در اولین گرند اسلم سال است.

فدرر 33ساله با 17 عنوان قهرمانی در رقابتهای گرند اسلم از دیگر رقبای خود عناوین افتخار بیشتری دارد او برای رسیدن به یک عنوان قهرمانی دیگر در مسابقات تنیس آزاد استرالیا برنامه‌ریزی کرده و در این راه به اظهارات دیگر رقیبان از جمله نادال توجهی ندارد.

فدرر یکی از عوامل موفقیت خود را قرار گرفتن در زمین تنیس اصلی با تعداد بیشتر تماشاچیان می‌داند وی در این باره گفت: خیلی خوش شانس بوده‌ام که همیشه مسابقات من را در زمین اصلی برنامه‌ریزی می‌کنند حضور در این زمین به من انگیزه مضاعف می‌دهد و فقط به قهرمانی فکر می‌کنم شاید اگر بازیهای من را در زمین شماره 3 یا 4 برنامه‌ریزی می‌کردند تا به این حد در معرض توجه قرار نداشتم اعتراف می‌کنم این موضوع یکی از خوش شانسیهای زندگی من بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نادال ، استرالیا ، تنیسور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار