قرارداد سیتی با لمپارد تمدید شد

فرانک لمپارد بازیکن قرضی منچستر سیتی تا آخر فصل همراه این تیم باقی می‌ماند و می‌تواند سیتی را در رقابت‌های داخلی و اروپایی همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، فرانک لمپارد بازیکن تیم نیویورک سیتی به طور قرضی راهی تیم منچستر سیتی شده و قرارداد وی در ابتدای ماه مارس به اتمام می‌رسد. لمپارد باید طبق توافق صورت گرفته از ماه مارس در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا مشغول به بازی می‌شد اما هواداران منچستر سیتی با خبر خوشحال‌کننده‌ای در نخستین روز از سال نو میلادی مواجه شدند.

باشگاه سیتی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: بسیار خوشحال هستیم که اعلام کنیم قرارداد فرانک لمپارد تا پایان فصل تمدید شده است. او می‌تواند در رقابت‌های داخلی و اروپایی تیم سیتی را همراهی کند.

فرانک لمپاد در مدت زمان حضور قرضی‌اش در منچسترسیتی 17 بازی انجام داده و شش گل برای این تیم به ثمر رساند.

کلودیو رینا مدیر ورزشی باشگاه نیویورک سیتی در واکنش به تمدید قرارداد قرضی لمپارد گفت: هر زمان که لمپارد به نیویورک ملحق شود جایگاهی ثابت در تیم خواهد داشت و اطمینان داریم به دیگر بازیکنان کمک می کند در بالاترین سطح حرفه‌ای به بازی فوتبال بپردازند.
 
** سیتی در نقل‌وانتقالات صرفه‌جویی می‌کند

مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سیتی اعلام کرد این باشگاه در نقل‌وانتقالات هزینه  زیادی نخواهد کرد و شیوه صرفه‌جویی را در پیش می‌گیرند.

لازم به ذکر است، سیتیزن‌ها به دلیل خریدهای گران در فصل تابستان با محدودیت بودجه از سوی کمیته فر پلی مالی یوفا مواجه شده‌اند.

پیگرینی هم با اشاره به به همین مطلب گفت: در بودجه ما محدودیت وجود دارد اما در هر حال سرمان شلوغ است و بازیکنان خوب در تیم ما کم نیستند.

پیگرینی مایل است در صورت وجود مشتری خوب برای ناستاسیچ و سینکلیر آنان را در ماه ژانویه بفروشد، در این صورت می‌تواند چند خرید محدود داشته باشد.
 
** اختلاف امتیاز با چلسی نگران‌کننده نیست

مانوئل پیگرینی اختلاف سه امتیازی سیتی با چلسی صدرنشین را اصلا نگران‌کننده نمی‌داند و گفت: در لیگ برتر انگلیس هر تیمی می‌تواند تیم دیگر را شکست داهد و یک تهدید به حساب آید. رقیب ما فقط چلسی نیست. از اینکه در مجموع 30 امتیاز گذشته توانستیم 26 امتیاز کسب کنیم خوشحال هستم. ترجیج می‌دهم بر روی بازی‌های تیم خودم تمرکز کنم تا امتیازات دیگر تیم‌ها.

سیتی شروع ناموفق نیم فصل اول را در نیم فصل دوم تکرار نمی‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیتی ، لمپارد ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.